گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیك

گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیك

دریافت

گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیك گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیك در 76 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

132
فرمت فایل

doc
حجم فایل

336 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

76

9,900 تومان
گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیك در 76 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالبعنوان                                                                         صفحهفصل اول : معرفی موتور دیزل موتور دیزل 1ریشه لغوی 1دید کلی 1تاریخچه 2تقسیمات 3ساختمان 4طرزکار 4سیکل موتورهای دیزل چهارزمانه 9زمان تنفس : 9زمان تراکم : 10زمان قدرت : 10زمان تخلیه : 11سیکل موتور دوزمانه دیزل 11موتورهای دیزل دو زمانه چگونه کار می کند؟ 11نحوه ی کار چرخه 12موتورهایGeneral Motors EMD 15مزایای موتورهای دیزل 23كارآیی بهتر از نظر مصرف سوخت : 23توان بیشتر : 23دوام بیشتر : 24كاهش انتشار آلاینده ها : 25معرفی موتورهای گاز سوز 251- انواع موتورهای احتراق داخلی سیلندر پیستونی 252- موتورهای گازی 293- کاربردها 324- مشخصه های طراحی 33گاز طبیعی و موتورهای دیزل 35• طرح ساختاری مبدل های كاتالیستی 37• مواد افزودنی سوخت 39فصل دوم : تعمیر و نگهداریتعمیر و نگهداری 42نگهداری و تعمیرات پیشگویانه ( Predictive Maintenance ) 42فعالیتهای نت پیشگویانه (PdM) : 42مزایای آشکار و پنهان در اجرای نت پیشگویانه 45رمز موفقیت در برنامه های نت پیشگویانه (PdM) 46چگونگی تعیین تناوب انجام بازرسی ها 47نگهداری و تعمیرات واکنشی ( Reactive Maintenance ) 49آنالیز روغن 50مقدمه : 50دسته بندی آزمایشها و نتایج : 52نگاهی به مبحث آنالیز روغن ( Oil Analysis ) 54آنالیز روغن چیست ؟ 55آنالیز عناصر فرسایشی 56افزودنی های روغن 58ویسکوزیته Viscosity 58دوده سوخت 59رقیق شدن روغن در اثر اختلاط با سوخت 60آلودگی با آب یا ضدیخ 60اکسیداسیون 61نیتراسیون 62نمونه گیری از روغن 63نه گام جهت اجرای موفق آنالیز روغن 64فصل سوم : پمپ های هیدرولیكپمپ های هیدرولیکی 68پمپ ها با جابه جایی مثبت از نظر ساختمان : 70پمپ های دنده ای   Gear Pump 713- پمپ های گوشواره ای  Lobe Pumps 73  4- پمپ های پیچی  Screw Pumps 745- پمپ های ژیروتور Gerotor Pumps 75پمپ های پره ای : 75پمپ های پیستونی 77پمپ های پیستونی شعاعی  (Radial piston pumps) 80 پمپ های پلانچر (Plunger pumps) 81راندمان پمپ ها (Pump performance): 82     موتور دیزل  ریشه لغویکلمه دیزل نام یک مخترع آلمانی به نام دکتر رودلف دیزل است که در سال 1892 نوع خاصی از موتورهای احتراق داخلی را به ثبت رساند، به احترام این مخترع اینگونه موتورها را موتورهای دیزل می‌نامند.دید کلیموتورهای دیزل ، به انوع گسترده‌ای از موتورها گفته می‌شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می‌توانند ماده سوختنی را شعله‌ور سازند. در این موتورها برای شعله‌ور ساختن سوخت از حرارت‌های بالا استفاده می‌شود. به این شکل که ابتدا دمای اتاقک احتراق را بسیار بالا می‌برند و پس از اینکه دما به اندازه کافی بالا رفت ماده سوختنی را با هوا مخلوط می‌کنند.همانگونه که می‌دانید برای سوزاندن یک ماده سوختی به دو عامل حرارت و اکسیژن نیاز است. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر می‌شود و سپس بوسیله پیستون فشرده می‌گردد. این فشردگی آنچنان زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا می‌گردد. سپس عامل سوم یعنی ماده سوختنی به گرما و اکسیژن افزوده می‌شود که در نتیجه آن سوخت شعله‌ور می‌شود.تاریخچهدر سال 1890 میلادی آکروید استوارت حق امتیاز ساخت موتوری را دریافت کرد که در آن هوای خالص در سیلندر موتور متراکم می‌گردید و سپس (به منظور جلوگیری از اشتعال پیش‌رس) سوخت به داخل هوای متراکم شده تزریق می‌شد، این موتورهای با فشار پایین بودند. و برای مشتعل ساختن سوخت تزریق شده از یک لامپ الکتریکی و یا روشهای دیگر در خارج از سیلندر استفاده می‌شد.در سال 1892 دکتر رودلف دیزل آلمانی حق امتیاز موتور طراحی شده‌ای را به ثبت رساند که در آن اشتعال ماده سوختنی ، بلافاصله بعد از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام می‌گرفت. این اشتعال عامل حرارت زیادی بود که در اثر تراکم زیاد هوا بوجود می‌آمد. وی ابتدا دوست داشت که موتور وی پودر زغال سنگ را بسوزاند ولی به سرعت به نفت روی آورد و نتایج قابل توجهی گرفت.طی سالهای متمادی پس از اختراع موتور دیزل ، از این نوع موتور عمدتا و منحصرا در کارهای درجا و سنگین از قبیل تولید برق ، تلمبه کردن آب ، راندن قایق‌های مسافری و باری و همچنین برای تولید قدرت جهت رفع بعضی از نیازهای کارخانجات استفاده می‌شد. این موتورها سنگین ، کم سرعت ، دارای یک یا چند سیلندر و از نوع دوزمانه یا چهارزمانه بودند.پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل ، تا توسعه سیستم‌های پیشرفته تزریق سوخت در دهه 1930 طول کشید. در این سالها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد. توسعه پمپ‌‌های سوخت‌پاش (پمپ‌های انرژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در موتورها مناسب بودند متعادل شد.موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال 1925 به بازار عرضه شدند. با آنکه پیشرفت در ساخت این موتورها کند بود. اما در سال 1930 موتورهای دیزل قابل اطمینان که به خوبی طراحی شده‌بودند و چند سیلندر و سریع نیز بودند به بازار عرضه شد. این پیشرفت تا پایان جنگ جهانی دوم برای مدتی کند بود. لیکن از آن تاریخ تا کنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت نموده است که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم.تقسیماتموتورهای دیزل نیز مانند سایر موتورهای احتراق داخلی بر مبناهای مختلفی قابل طبقه‌بندی هستند. مثلا می‌توان موتورهای دیزل را بر حسب مقدار دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ به موتورهای دیزل دوزمانه و یا موتورهای دیزل چهارزمانه تقسیم‌بندی نموده و یا بر حسب قدرت تولیدی که به شکل اسب بخار بیان می‌گردد. یا بر حسب تعداد سیلندر و یا شکل قرارگیری سیلندرها که بر این اساس به دو نوع موتورهای خطی و موتورهای V یا خورجینی تقسیم بندی می‌کردند و …ساختمانساختار موتورهای دیزل نه تنها در سیستم تغذیه و تنظیم سوخت با موتورهای اشتعال جرقه‌ای تفاوت می‌کند. بنابراین ساختارهای بسیار مشابهی میان این موتورها وجود دارد و تنها تفاوت ساختمانی آنها قطعات زیر است که در موتورهای دیزل وجود دارد و در سایر موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد._پمپ انژکتور :__ وظیفه تنظیم میزان سوخت و تامین فشار لازم جهت پاشش سوخت را به عهده دارد.انژکتورها : باعث پودر شدن سوخت و گازبندی اتاقک احتراق می‌شوند.فیلترهای سوخت : باعث جداسازی مواد اضافی و خارجی از سوخت می‌شوند.لوله‌های انتقال سوخت : می‌بایست غیرقابل اشباع بوده و در برابر فشار پایداری نمایند.توربوشارژر : باعث افزایش هوای ورودی به سیلندر می‌شوند.طرزکارهمانگونه که اشاره شد موتورهای دیزل بر اساس نحوه کارکردن به دو دسته موتورهای 4 زمانه و 2 زمانه تقسیم می‌شوند. لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام می‌گردد که عبارتند از مکش یا تنفس – تراکم – انفجار و تخلیه اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا و یا بصورت توام انجام گیرند.موتورهای دیزلیموتورهای دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی ارزانتر و مقرون به صرفه تر هستند. موتور دیزلی فقط هوا را دریافت داشته، آنرا فشرده کرده و بعد سوخت را درون هوای فشرده تزریق می نماید. گرمای هوای فشرده فورآً سوخت را روشن می سازد. موتور بنزینی در نسبت 8:1 تا 12:1 فشرده شده در حالیکه موتور دیزلی در نسبت 14:1 تا حداکثر 25:1 فشرده می گردد. نسبت بالای فشردگی موتور دیزلی سبب کارآیی بهتر آن می شود. موتور دیزلی فقط از تزریق سوخت مستقیم استفاده می نماید. سوخت دیزلی مستقیماً وارد سیلندر می گردد. موتور دیزلی شمع نداشته فقط گرمای هوای فشرده است که سوخت را در آن روشن می سازد. یکی از تفاوتهای بزرگ موتور بنزینی و دیزلی تزریق سوخت آن می باشد. بیشتر موتورهای ماشین از سوپاپ تزریق یا کاربراتور استفاده می کنند. بنابراین تمام سوخت در سیلندر بارگذاری شده سپس فشرده می گردد. فشردگی ترکیب سوخت / هوا نسبت فشردگی موتور را محدود می سازد. اگر فشردگی هوا خیلی زیاد باشد ترکیب سوخت / هوا فوراً مشتعل گشته و صدای تق تق را بوجود می آورد. دیزل فقط هوا را فشرده ساخته طوریکه نسبت فشردگی می تواند زیاد شود. نسبت فشردگی زیاد، نیروی زیادی را ایجاد خواهد نمود. سوخت دیزلی سنگینتر بوده بتدریج تبخیر می گردد، نقطه جوش آن بیشتر از نقطه جوش آب است، دارای اتمهای کربن زیادی است ….د) موتورهای دو گانه سوز ایستگاهی(Dual fuel engines) : در حقیقیت همان موتورهای دیزل با توان خروجی بالا  تا  حدود 6000 کیلوات می باشند. سوخت اصلی گاز طبیعی بوده كه نه بوسیله جرقه بلكه با پاشش گازوئیل در انتهای  مرحله تراكم، مشتعل می شود. به عنوان نمونه، حدود90% انرژی سوختی از طریق گاز طبیعی و حدود10% بوسیله گازوئیل تامین میشود. همچنین قابلیت كاركرد با گازوئیل به تنهایی یا سوخت دوگانه مذكور را دارد، اما هزینه نگهداری آنها بالا میباشد.2- موتورهای گازیموتورهای گاز سوز با سوخت گاز طبیعی جهت احتراق مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر، همانند موتورهای بنزینی از سیستم جرقه که از طریق شمع بوسیله ایجاد یک جرقه قوی در فاصله زمانی معین می باشد، عمل میکنند. انواع سوختهای گازی و مایعی فرار در محدوده لندفیل تا پروپان و تا بنزین می باشند که در یک سیستم صحیح سوخت رسانی و با نسبت تراکم مناسب، کار کنند.موتورهای گاز طبیعی سوز که برای تولید الکتریسیته طراحی و ساخته میشوند به موتورهای ایستگاهی معروفند که 4 زمانه هستند و تا 5 مگاوات در دسترس می باشند.بر اساس توان خروجی، احتراق موتورها بر 2 روش و تکنیک به شرح زیر استوار است:·         محفظه باز : در این سیستم نوک شمع درست در محل محفظه احتراق قرار دارد و مستقیما مخلوط فشرده سوخت و هوا را مشتعل میکند. این روش بیشتر برای موتورهایی استفاده میشود که احتراق در آنها در محدوده نقطه استوکیومتری تا مخلوط رقیق هوا / سوخت قرار دارد.·         محفظه پیش احتراق : در اصل یک فرایند احتراق مرحله ای پیش می آید که در آن شمع در بالای سرسیلندر نصب میشود. در این موتورها مخلوط غنی سوخت و هوا که رابطه مستقیم با سرعت انتقال شعله به محفظه احتراق اصلی را دارد، وارد سرسیلندر میگردد. این تکنیک جهت شعله ور کردن مطلوب مخلوط هوا با سوختهای سبک و رقیق در موتورهای که قطر سیلندر بزرگی دارند بکار گرفته میشوند.ساده ترین موتورهای گازی بر اساس تنفس طبیعی هوا و سوخت از طریق کاربراتور و یا میکسر به داخل سرسیلندر کار میکنند. موتورهای پیشرفته از نظر عملکرد مجهز به توربوشارژ برای ورود مقدار هوای بیشتر به سرسیلندر می باشند. همانند بنزینی ها نسبت تراکم موتورهای گاز طبیعی سوز نسبت به دیزل ها کم و در حدود 9:1 تا 12:1 می باشد که این محدوده خود تابع شرایطی چون ابعاد و تجهیزات جانبی چون توربوشارژ است. این نسبت تراکم خود دلیلی بر راندمان پایینتر گازسوز نسبت به دیزل است.یکی از دلایل نسبت احتراق پایین جلوگیری از اشتعال خود بخود و پدیده ضربه می باشد که میتواند صدماتی به بدنه بلوک موتور وارد آورد.استفاده از تکنولوژی جرقه قدرتمند و مخلوط رقیق سوخت و هوا در موتورهای گاز طبیعی سوز عاملیست در کاهش دمای بالای اشتعال در سرسیلندر و نیز کاهش ذرات آلاینده همچون Nox .3- کاربردهاامروزه موتورهای پیستونی تجهیزات مناسبی جهت تولید توان الکتریکی پراکنده در مراکز صنعتی، تجاری و کاربریهای آموزشی در کشورهای اروپایی و آمریکا می باشند. موتورهای پیستونی سریع روشن می شوند، سریع باردهی میگردند و در کنار قابلیت اعتماد بالا راندمان خروجی خوبی دارند. در بیشتر شرایط و موقعیتها، مجموعه ای از موتورها در کنار هم باردهی و قابلیت دسترسی را بالا میبرند. موتورهای احتراق داخلی نسبت به توربینهای گازی در ابعاد برابر از نقطه نظر توان خروجی، راندمان الکتریکی بالاتری دارند و بنابراین مصرف سوخت کمتر و عملکرد مناسبتری دارند. همچنین در محدوده توان 3 مگاوات الی 5 مگاوات، هزینه اولیه موتورهای پیستونی از توربینهای گازی کمتر است. در مورد تعمیر و نگهداری، توربینهای گازی نسبت به موتورهای رفت و برگشتی، هزینه کمتری دارند. اما توجه به این نکته لازم و ضروری است که همواره متخصصان بومی در هر مکانی جهت تعمیرات و نگهداری انواع موتور های رفت و برگشتی حضور دارند.پتانسیلهای استفاده از موتور های پیستونی در تولید انرژی الکتریکی پراکنده و غیر متمرکز به جهت دوری از تلفات افت انتقال و توزیع که در شبکه سراسری برق کشور وجود دارد شامل موارد اضطراری، پیک زایی، پشتیبانی از شبکه برق سراسری و کاربرد در تکنولوژی سیستمهای تولید همزمان برق و حرارت جهت تولید آب گرم، بخار کم فشار برای کاربرد در گرمایش زمستانی و سرمایش تابستانی در سیستمهای چیلرهای جذبی میباشد. این موتورها امکان استفاده به عنوان نیروی محرک انواع پمپهای آب، انواع کمپرسورهای هوا و گاز مبرد سیستمهای تهویه مطبوع و سردخانه  را دارا می باشند.4- مشخصه های طراحیمجموعه عواملی که موتورهای گازسوز را در صدر جدول محرکها اولیه جهت تولید الکتریسیته به شکل پراکنده و غیرمتمرکز قرار میدهد به شرح زیر است:ü          محدوده توان الکتریکی : 10 -5 مگاوات در دسترس میباشد.ü       انرژی حرارتی خروجی ( تلفات قابل استحصال ) : آب داغ و بخار کم فشار.ü       استارت سریع : قابلیت استارت سریع موتورهای رفت و برگشتی در شرایط اضطراری و پیک.ü         قابلیتهای نحوه استارت : موتورها جهت استارت تنها به یک باتری نیازمندند.ü         عملکرد در بار جزیی : راندمان بالا و اقتصادی در بارهای جزیی.ü          قابلیت اعتماد و عمر : اثبات شده است که موتورها از نظر تعمیر و نگهداری در رده مطلوبی قرار دارند.ü       نشر آلاینده ها : موتورهای گازسوز، یعنی انرژی سبز.  گاز طبیعی و موتورهای دیزلكاربرد گازطبیعی در موتورهای دیزل دارای ابعاد مكانیكی است، با این حال، كاركردن بر روی آلاینده های سیستم گازطبیعی در حیطه تخصص مهندسی شیمی قرار می گیرد.مقاله زیر خلاصه ی رساله دكترای ناصر سلامی است كه در یك تحقیق بین المللی با مشاركت دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه كالگری كانادا، دانشگاه آلبرتای كانادا و چند شركت صنعتی دیگر كانادایی نگاشته شده است. در این مقاله به فعالیت های علمی در زمینه مبدل های كاتالیستی سیستم گازطبیعی و همچنین مواد افزودنی سوخت توسط مؤلف انجام گردیده، اشاره شده استدر تیم تحقیقاتی این تحقیق، گروهی مسئولیت موتور و سیستم گازسوز و گروهی دیگر مسئولیت مطالعه و فعالیت روی مبدل كاتالیستی را برعهده داشتند. مبدل كاتالیستی برای بیش از سه دهه در دنیا روی خودروهای بنزینی مورد استفاده قرار گرفته است. به خصوص تجربه های زیادی در این مقوله برای خودروهای بنزینی وجود دارد. گرچه مرزهای دانش دائما در حال توسعه است و تجربه های جدیدی در زمینه های گوناگون مرتبط با مبدل های كاتالیستی طرح می شود و به كار می روند، ولی مبدل كاتالیستی سیستم گازطبیعی دارای ساختار ویژه ای می باشد. در خروجی موتورهای گازسوز، اعم از سیستم سوخت دو گانه ای (Dual Fuel) و سیستم اختصاصی (Dedicated)، متان به عنوان عمده ترین هیدروكربن نسوخته خروجی وجود دارد. در خانواده هیدروكربن ها، مقاوم ترین هیدروكربن در مقابل اكسیداسیون متان است اگر چه در حال حاضر، در برخی از استانداردهای زیست محیطی، متان به عنوان عامل آلاینده محسوب نمی شود،این دیدگاه همه گیر نیست و مطالعاتی روی تبدیل بهینه متان در خروجی موتورها انجام می گیرد. ما اولین گروهی بودیم كه در این زمینه در مقوله سوخت دوگانه كار كردیم و بخشی از فناوری هایی را كه پیش از این در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته بود، برای اولین بار در این زمینه مورد ارزیابی قرار دادیم. از جمله بهره گیری از ایجاد شرایط گذرای برنامه ریزی شده برای افزایش عملكرد رآكتورها در برخی از موارد به اثبات رسیده است.مشكل اساسی در سیستم سوخت دوگانه این است كه دمای خروجی موتور برای تبدیل متان در اغلب مبدل های كاتالیستی كافی نیست. شاید از منظر تئوری و با آزمایش روی متان خالص در آزمایشگاه این تبدیل دشوار نباشد، ولی ماهیت خروجی موتور سوخت دوگانه با حضور سایر تركیبات پیچیده ناشی از احتراق از جمله انواع رادیكال های آزاد و مولكول های گوناگون، مانع تبدیل مناسب متان می شود. از طرفی معمولا عمر مبدل های كاتالیستی كه در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند، چندان طولانی نیست. طی آزمایش های متعدد روی این سیستم تلاش كردیم تا به كمك ایجاد شرایط ناپایدار، دمای خروجی موتور سوخت دوگانه را به صورت كنترل شده و بدون تغییر در موتور، در ساختار مبدل كاتالیستی افزایش دهیم. این تجربه جدید بعدها به صورت پتنت در آمد.باتوجه با دانسیته پایین گازطبیعی، حتی در فشارهای بالا، نیاز به حجم ذخیره سازی بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال، ارزش حرارتی حجمی گازوئیل پنج برابر بیش از گازطبیعی در فشار 200 بار است. به همین دلیل، حجم مورد نیاز برای موتور گازسوز برای مسافت معادل پیمایش حدود پنج برابر خواهد بود.در حال حاضر شركت های متعددی در این زمینه در ایران و جهان مشغول فعالیت هستند. گزارش کاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیكکاراموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیكکارورزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیكدانلود گزارش کارآموزی موتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیكموتورهای دیزل و پمپ های هیدرولیكموتوردیزلپمپهیدرولیك

  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق رضایت تحصیلی

    چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق رضایت تحصیلی دریافت چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق رضایت تحصیلی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 37 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 چارچوب مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 205 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 60 مبانی…

  • مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان

    مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان دریافت مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 56 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان قیمت فایل فقط 10,450 تومان…

  • دانلود تحقیق سیستم های ضد قفل 7 ص

    دانلود تحقیق سیستم های ضد قفل 7 ص دریافت دانلود تحقیق سیستم های ضد قفل 7 ص دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 333 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 دانلود سیستم های ضد قفل 7 ص تحقیق…

  • فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوم منزل مسکونی 2 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوم منزل مسکونی 2 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوم منزل مسکونی 2 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش نام فایل پلان معماری فرمت dwg (اتوکد…

  • تحقیق درس شیوه ارائه مطالب در مورد سیستم عامل

    تحقیق درس شیوه ارائه مطالب در مورد سیستم عامل دریافت تحقیق درس شیوه ارائه مطالب در مورد سیستم عامل تحقیق درس شیوه ارائه مطالب در مورد سیستم عامل دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 219 فرمت فایل doc حجم فایل 220…

  • گزارش کارآموزی شركت پست جمهوری اسلامی ایران

    گزارش کارآموزی شركت پست جمهوری اسلامی ایران دریافت گزارش کارآموزی شركت پست جمهوری اسلامی ایران دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 76 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 اداره پست آمریکا علاوه بر فرستاندن (!)…

  • اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم

    اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم دریافت اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم…

  • تنظیم پایدار کننده سیستم قدرت برای توربین ژنراتور اتمی بزرگ

    تنظیم پایدار کننده سیستم قدرت برای توربین ژنراتور اتمی بزرگ دریافت تنظیم پایدار کننده سیستم قدرت برای توربین ژنراتور اتمی بزرگ تحقیق کارشناسی ارشد برقفایل محتوایاصل مقاله لاتین 2017 IEEEمتن ورد شده بصورت تخصصی دسته بندی برق بازدید ها 122…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی دریافت ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 167 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 59 ادبیات تحقیق وسوابق…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ساختار سرمایه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ساختار سرمایه دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ساختار سرمایه مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ساختار سرمایه دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 197 فرمت فایل docx حجم فایل…

  • دانلود آزمایش آونگ ساده و سقوط آزاد

    دانلود آزمایش آونگ ساده و سقوط آزاد دریافت دانلود آزمایش آونگ ساده و سقوط آزاد دسته: فیزیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 4 نام آزمایش آونگ ساده هدف آزمایش پیدا كردن g شتاب…

  • پاورپوینت بررسی فشار سنج های الکترونیکی

    پاورپوینت بررسی فشار سنج های الکترونیکی دریافت پاورپوینت بررسی فشار سنج های الکترونیکی دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1555 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 55 پاورپوینت بررسی فشار سنج های الکترونیکی در 55اسلاید قابل ویرایش با فرمت…

  • بررسی و پژوهش در مورد فناوری اطلاعات

    بررسی و پژوهش در مورد فناوری اطلاعات دریافت بررسی و پژوهش در مورد فناوری اطلاعات دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 فناوری اطلاعات یا IT چیست ؟ فناوری اطلاعات…

  • پروتکل آموزش هوش هیجانی

    پروتکل آموزش هوش هیجانی دریافت پروتکل آموزش هوش هیجانی پروتکل آموزش هوش هیجانی دسته بندی روانشناسی بازدید ها 79 فرمت فایل docx حجم فایل 108 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 3 8,250 تومان پروتکل آموزش هوش هیجانی دارای 12 جلسه…

  • تاثیرات ورزش بر جسم و روح

    تاثیرات ورزش بر جسم و روح دریافت تاثیرات ورزش بر جسم و روح مقاله تاثیرات ورزش بر جسم و روح در 23 توضیح داده شده و فهرست و منابع کامل دارد دسته بندی روانشناسی بازدید ها 164 فرمت فایل zip…

  • تنظیم خانواده و جمعیت

    تنظیم خانواده و جمعیت دریافت تنظیم خانواده و جمعیت نمونه سوالات تنظیم خانواده و جمعیت کاردانی دسته بندی نمونه سوالات دانشگاهی بازدید ها 224 فرمت فایل rar حجم فایل 2.223 مگا بایت تعداد صفحات فایل 11 12,100 تومان این فایل…

  • روش تحقیق و مبانی نظری خود پنداره افژول

    روش تحقیق و مبانی نظری خود پنداره افژول دریافت روش تحقیق و مبانی نظری خود پنداره افژول دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 85 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 55 نسان موجودی است كه در…

  • واژه کاوی مفهوم مدل

    واژه کاوی مفهوم مدل دریافت واژه کاوی مفهوم مدل دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 613 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 از نظر لغوی، مدل به معنای الگو یا نمونه است مدل از ریشه…

  • طرح لایه باز بروشور عرقیات گیاهی پشت ورو A4

    طرح لایه باز بروشور عرقیات گیاهی پشت ورو A4 دریافت طرح لایه باز بروشور عرقیات گیاهی پشت ورو A4 دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 23189 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 2 طرح…

  • دانلود تحقیق قرقره 25ص

    دانلود تحقیق قرقره 25ص دریافت دانلود تحقیق قرقره 25ص دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 12 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 دانلود قرقره 25ص تحقیق قرقره 25ص مقاله قرقره 25ص قرقره 25ص قیمت فایل فقط 13,200 تومان…

  • پاورپوینت بررسی عناصر ضد مغذی،بازدارنده‌ها

    پاورپوینت بررسی عناصر ضد مغذی،بازدارنده‌ها دریافت پاورپوینت بررسی عناصر ضد مغذی،بازدارنده‌ها پاورپوینت بررسی عناصر ضد مغذیبازدارنده‌ها در 43 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل دسته بندی علوم پایه بازدید ها 125 فرمت فایل ppt حجم فایل 1.985…

  • اینفوگرافیک علت سردرد چیست خوراکی های ضد سردرد

    اینفوگرافیک علت سردرد چیست خوراکی های ضد سردرد دریافت اینفوگرافیک علت سردرد چیست خوراکی های ضد سردرد دسته: وکتور بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 129 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 اینفوگرافیک علت سردرد چیست_خوراکی های ضد سردرد قیمت…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار مدیریت تحقیق (MSP)

    دانلود پاورپوینت نرم افزار مدیریت تحقیق (MSP) دریافت دانلود پاورپوینت نرم افزار مدیریت تحقیق (MSP) دانلود پاورپوینت نرم افزار مدیریت تحقیق( MSP) در حجم 32 اسلاید همراه با تصاویر و توضیجات کامل دسته بندی مدیریت بازدید ها 149 فرمت فایل…

  • اموزش ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل

    اموزش ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل دریافت اموزش ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 13873 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 120 کتاب 120 صفحه ای اموزش ساخت هواپیمای مدل با تصاویر زیاد تضمینی…

  • دانلود پاورپوینت طراحی پایدار در معماری

    دانلود پاورپوینت طراحی پایدار در معماری دریافت دانلود پاورپوینت طراحی پایدار در معماری این پاورپوینت در 24 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است دسته بندی معماری بازدید ها 108 فرمت فایل…

  • مدل سازی بافت نرم جهت بررسی چگونگی ایجاد زخم بستر با استفاده از روش المان محدود

    مدل سازی بافت نرم جهت بررسی چگونگی ایجاد زخم بستر با استفاده از روش المان محدود دریافت مدل سازی بافت نرم جهت بررسی چگونگی ایجاد زخم بستر با استفاده از روش المان محدود دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt…

  • طرح لایه باز برچسب خشکبار زنجبیل

    طرح لایه باز برچسب خشکبار زنجبیل دریافت طرح لایه باز برچسب خشکبار زنجبیل دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 2 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 8163 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 لیبل لایه باز خشکبار لیبل زنجبیل لیبل…

  • دانلود روانشناسی رنگها چه میدانید 17 ص

    دانلود روانشناسی رنگها چه میدانید 17 ص دریافت دانلود روانشناسی رنگها چه میدانید 17 ص دسته: هنر و گرافیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود روانشناسی رنگها چه میدانید 17 ص تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزارLINDO

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزارLINDO دریافت دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزارLINDO دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1533 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 65 فایل پاورپوینت با موضوع آموزش نرم افزارLINDO در حجم 65 اسلاید قابل…

  • دانلود پاورپوینت سیستم عامل 22 اسلاید

    دانلود پاورپوینت سیستم عامل 22 اسلاید دریافت دانلود پاورپوینت سیستم عامل 22 اسلاید دسته: عمومی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 1710 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 دانلود سیستم عامل 22 اسلاید تحقیق سیستم عامل 22 اسلاید مقاله سیستم…

  • نرخ های مبادله ارز و دگرگونی های نظام پولی بین المللی – حسابداری

    نرخ های مبادله ارز و دگرگونی های نظام پولی بین المللی – حسابداری دریافت نرخ های مبادله ارز و دگرگونی های نظام پولی بین المللی – حسابداری نرخ های مبادله ارز و دگرگونی های نظام پولی بین المللی – حسابداری…

  • تحقیق با موضوع واژه شناسی سکولاریزم و سکولاریزاسیون

    تحقیق با موضوع واژه شناسی سکولاریزم و سکولاریزاسیون دریافت تحقیق با موضوع واژه شناسی سکولاریزم و سکولاریزاسیون دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 95 تحقیق با موضوع واژه شناسی سكولاریزم و…

  • مقاله در مورد گیاهان

    مقاله در مورد گیاهان دریافت مقاله در مورد گیاهان دسته: محیط زیست بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 13 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 هیچ محصول گیاهی به طور كامل برای نیازهای بشری مناسب نیست پرورش دهندگان گیاهی به…

  • چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی

    چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی دریافت چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 30669 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 836 چکیده…