گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت

گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت

دریافت

گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت در 65 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

105
فرمت فایل

doc
حجم فایل

44 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

65

9,900 تومان
گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركت در 65 صفحه ورد قابل ویرایش شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجودهمانطور كه ملاحظه میشود كل شركت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است كه هر دو بخش مستقیماتحت نظر مدیریت عامل می‌باشند بخش تولیدی از قسمتهایی نظیر تاسیسات ، تعمیرات و نگهداری ، كنترل كیفیت و بخش غیر تولیدی  از قسمتهای تداركات، امور مالی، وامور بازرگانی واداری تشكیل شده است .در طراحی مجدد ساختار سازمانی با توجه به الزامات موجود مجموعه بخش تولیدی خود باید به سه قسمت عمده تفكیك شود . كه این سه بخش عبارتند از :بخش تولید اكسل پیكانبخش تولید اكسل پژوبخش تولید كرانویل – پینیونچارت جدید به این دلیل بوجود آمده است كه هر یك از این محصولات با توجه به خصوصیات فیزیكی و تكنولوژی ساخت از یكدیگر متفاوت بودند و نیاز مندیهای خاص خود را دارد كه با توجه به این موضوع مدیریت واحد آنها اشكالاتی را در عمل بوجود می‌آورد كه لزوم تغییر در ساختار سازمانی را ایجاب می‌كرد . شناخت وتحلیل منظور ، خط مشی واهداف كیفی وضع موجود شناخت و تحلیل منظور، خط مشی و اهداف كیفی وضع موجود در زمینة شناخت و تحلیل خط مشی و اهداف كیفی و منظور های سازمانی در شركت صنعتی محورسازان ایران خودرو می توان به برخی نكات اشاره نمود .1 ـ رسالت و اهداف سازمان با توجه به وضع موجود شركت كاملاً‌ مناسب به نظر      می رسد تنها نكته ای كه دراین بند از خط مشی كیفی سازمان مورد توجه واقع نشده گسترش فعالیتهای شركت در زمینة توسعة محصولات جدید و گسترش فعالیتهای شركت غیر از زمینة تولید اكسل خودروهای بنزینی می باشد كه با توجه به توان بالقوة شركت برای حصول این امر رسیدن به آن دور از دسترس نیست یعنی شركت می تواند محصولای غیر از اكسل نیز تولید نماید و روانه بازار كند و سازمان را هر چه بیشتر و بهتر توسعه دهد .2 ـ در زمینة دیدگاه شركت كه در بند دوم خط مشی و اهداف ذكر شده است طرح سعی كرده است كه بر اساس مدل TQM دكتر اوكلند با تاكید بر تعهد مدیران شركت ، عزم و ارادة مدیران شركت را در بسط و توسعة فرهنگ كیفیت كه در آن جابه نام فرهنگ بهبود مستمر و پیش گیری از عیوب یاد شده بیان كند و آنرا در كلیة سطوح و فرآیندهای سازمان بسط داده است .3 ـ در زمینة بحث از روش شركت ناظم خط مشی سازمان با تاكید بر آموزش كاركنان در جهت تقویت روحیة تعهد گرایی و جلب مشاركت آنان در حقیقت بر این جملة معروف دكتر (( ایشی كاوا )) تاكید كرده كه : كیفیت با آموزش شروع می شود و با آموزش ختم می شود و این امر را مبنای انجام صحیح امور دانسته در تمام سطوح سازمانی دانسته است كه این امر بدون وجود فضای مناسب و روابط كاری صمیمانه در بین سطوح مختلف سازمان امكان پذیر نیست و این امر هم بایستی با آموزش كاركنان تامین شود كه این نشانگر یك چرخة مناسب در جهت انجام صحیح امور در تمامی سطوح می باشد .4 ـ سازمان الگی خود را در نظام مدیریت كیفیت بر اساس الزامات و بایدهای دو استاندارد ISO /TS 16949 , ISO 9001-200  بنا نهاده است و تمامی كاركنان خود را با احترام متعهد به اجرای الزامات مندرج در این استانداردهای سیستم كیفیت كه در نظام كیفیت شركت آمده كرده است .  شناخت وتحلیل وضع موجود از مسئولیت مدیریت گزارش شناخت وتحلیل وضع موجود از مسئولیت مدیریتدر شرکت محورسازان ایران خودرو “نماینده مدیریت” تمام اختیارات را در غالب سیستم مدیریت کیفیت در اختیاردارد. باوجود این مدیریت در نهایت تنها مسئول در مقابل وجود محصول نامرغوب می باشد .مدیریت در این سازمان باتوجه به وظایفی که برای آن در نظر گرفته شده است می بایست در جهت برقراری سیستم مدیریت کیفیت خط مشی واهداف کیفیت را برای سازمان تعیین نماید .به این منظور مدیریت بر اساس رسیدن به اهداف معین شده بایستی خط مشی را تعیین کند . مدیریت باید میزان رضایتمندی مشتری (در اینجا منظور ایران خودرو ) و مصرف کنندگان را اندازه گیری و بررسی نماید و بر این اساس “بهبود مستمر ” را در دستور کار خود قرار دهد .مسئولیت واختیار دیگر مدیران در ردة میانی سازمان وشرح وظایف کلیة پرسنل لازم است که توسط مدیریت مشخص شده باشد.با توجه به آنکه مدیریت نهایتاً تنها مسئول در مقابل وجود محصول نامرغوب دراین  شرکت است لذا مدیریت خود را نماینده مشتری در سازمان می داند .از دیگروظایفی که بر عهده مدیریت می باشد تأمین منابع مورد نیاز شرکت است , که باید آنها را در اختیار نمایندگان مختلف خود در بخشهای مختلف سازمان , برای دستیابی به حداکثر رضایتمندی کلیة طرفهای ذینفع در شرکت , قرار دهد.مدیریت همچنین موظف است بازنگری مدیریت را در دستور کار خود قرار دهد, به این منظور نماینده مدیریت باید هر شش ماه تمامی مسائل وموارد مثبت ومنفی در رابطه با استقرار سیستم کیفیت ونگهداری سیستم را به مدیر عامل گزارش دهد این موارد اکثراًشامل: میزان برگشتی , میزان ضایعات , و میزان مغایرت ها با استاندارد و …هدف از انجام بازنگری های مدیریت شش ماهه حصول اطمینان از رسیدن به اهداف سازمان است .ازدیگر مسئولیتهای مدیریت تعیین طرح تجارت است, هرچند دراین شرکت مدیریت درتعیین طرح تجارت تنها در مقابل شرکت ایران خودرو مسئولیت دارد .دیگر مسئولیت مدیریت ایجاد انگیزش وتفویض اختیار ورضایتمندی در کارکنان است.در پایان لازم به توضیح است که نمایندگی مدیریت در شرکت محور سازان ایران خودرو بر عهده واحد تضمین کیفیت و در واقع مدیر آن واحد می باشد.   شناخت وتحلیل وضع موجود ازمدیریت منابع وتحقق محصول گزارش شناخت و تحلیل وضع موجود از مدیریت منابع و تحقق محصولدر شركت محورسازان ایران خودرو مدیریت منابع و تحقق محصول ذكر شده در استاندارد ISO 9001 با توجه به وضع خاص شركت به آن مفهوم خواسته شده در استاندارد اجرا نمی شوند .در حقیقت این بخشها بر اساس بند APQP كه در ISO/ TS 16949-99 آمده است در شركت عمل می شود كه Document های آن در بخش مهندسی قرار دارد و از اختیار واحد تضمین كیفیت خارج می باشد .آنچه كه در نظامنامة كیفیت سازمان در مورد مدیریت منابع آمده به شرح زیر است :نیازمندیهای مربوط به منابع در سازمان مشخص گردیده و با توجه به آنها منابع لازم نظیر استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده و در مدیریتهای اجرایی و امور اپراتوری و همچنین ممیزیهای داخلی و مشاغلی كه عملكرد آنها منجر به تائید فعالیتهایی می گردد در چارچوب (( سیستم كیفیت پیش بینی شده ))‌ APQPهستند .  شناخت وتحلیل وضع موجود از اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود گزارش شناخت و تحلیل وضع موجود از اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود :در جهت اجرای این بند ، در سیستم مدیریت كیفیت شركت محور سازان ایران خودرو فرآیند اندازه گیری ، تجزیه و تحلیلی و بهبود  فرآیندهای سازمان در پنج گام به شرح زیر انجام می شود .1- شناسایی كامل فرآیندها :در این زمینه واحد تضمین كیفیت فرآیندهای جاری در سازمان را شناسایی می كند وبر اساس اهمیت آنها فرآیند ها را در سه دستة :الف )‌ فرآیندهای اصلی با نشان  Aب ) فرآیندهای مدیریتی با نشان  Mج ) فرآیندهای پشتیبانی با نشان Pدسته بندی می نماید و آنها را مشخص می كند .2 ـ ماتریس ارتباطات :واحد تضمین كیفیت ماتریسی را تحت عنوان ماتریس ارتباطات طراحی می كند كه براساس واحدهای مندرج در ساختار سازمانی و فرآیندهای دسته بندی شده ساخته می شود .در این ماتریس فرآیندها در ستون اول سمت راست وارد می گردند واحدهای سازمانی در بالاترین سطر ماتریس به نام یا علامت اختصاری نوشته می شوند به این ترتیب نقش هر واحد درانجام هر فرآیند درسطرها و ستونهای دیگر ماتریس باشد نشانة A و M و P مشخص می گردد به بیان دیگر در انجام هر فرآیند درجه اهمیت هر كدام از واحدهای دخیل در انجام آن فرآیند مشخص می شود . نمای كلی این ماتریس به پیوست ارائه گردیده .3 ـ برای هر فرآیند پارامتری تعیین می شود كه نشانگر میزان موفقیت و انجام درست آن فرآیند می باشد و معمولاً‌ مقداری بر حسب درصد واحد آن می باشد .4 ـ اندازه گیری پارامترها :برای سنجش و تحلیل وضعیت فرآیندها بایستی پارامترهای تعیین شده برای آنها اندازه گیری می شود این اندازه گیری بر اساس جدول برنامة بهبود كه تهیة آن در روش اجرایی زیر آمده است تهیه می شود .1 ـ روش اجرایی سنجش و عملكرد و فرآیند بر اساس نمودار  PDCA دمینگ2ـ روش اجرایی بهبود مستمرنمای كلی این جدول طرز تهیة آنرا به طور واضح نشان می دهد كه این نمای كلی به پیوست این بخش آمده است .در فرم برنامه بهبود كه نمونه آن در صفحه بالا آورده شده است ابتدا نام واحدی را كه مورد سنجش واقع می‌شود وارد می‌گردد . در بند بعدی هدف این سنجش و ملاحظات مربوط به آن كه از فرایندهای اندازه‌گیری و تجزیه تحلیل حاصل شده وارد می‌گردد . سپس در بند شرح هدف با پرداختن به جزییات هدف اصلی آنها را به طور كامل شرح می‌دهیم و در ستونهای مقابل مورد ارزیابی قرار می دهیم .در این ستونها ابتدا وضعیت فعلی را براساس شاخص كنترلی ( پارامتر ) كه در ستون بعدی آمده وارد می‌كنیم . در ستوا بعدی جهت بهبود را با بهره گیری از پیكانهایی كه جهتآنها رو به بالا یا پایین است مشخص می‌شود .در شركت محورسازان ایران خودرو در وضعیت ثابت یا بدون تغییر جهت بهبود را رو به پایین در نظر می‌گیریم . سپس در بند مربوط به « شرح اقدام » شرح اقدامات اصلاحی كه باید انجام شود را وارد می‌كنیم . سپس در ستون بعدی وضعییت آتی را با كمك شاخص كنترلی پیش‌بینی می‌كنیم . در سه ستون باقی مانده بعدی زمانهای شروع برنامه بهبود و دوره ارزیابی آن به همراه افراد مسئول برنامه بهبود مشخص می‌شود .2ـ4ـ سیستم كیفیت :1-2-4- كلیات:شركت محور سازان ایران خودرو سیستم كیفیت خود را بر مبنای الگوی استاندارد 2000ـ9001 ـ I SO   و شرایط اجرایی ایجاد نموده تا بدینوسیله نیازمندیهای تعیین شده در استاندارد مذكور و نیازمندیهای مشخص شده را ایجاد ، مدون و نگهداری نماید.در همین راستا نظامنامه كیفیت بعنوان بالاترین سطح 2000ـ 9001 ـ ISO    را بصورت كلی و همچنین ساختار مدارك سیستم كیفیت را بیان می نماید .مسئولیت تهیه و بازنگری نظامنامه كیفیت را بعهده مدیر تضمین كیفیت می باشد .نظامنامه‌كیفیت پس از‌تصویب مدیریت عامل‌كه با درج امضای ایشان بر روی‌جلد نظامنامه مشخص می‌گردد . توسط مدیر تضمین كیفیت معتبر  و نسخ آن توزیع می گردد.مدیر تضمین كیفیت مسئولیت دارد در دوره های یكساله نظامنامه كیفیت را بازنگری  و در صورت لزوم اصلاحات لازم را در آن اعمال نماید.دومین سطح مدارك سیستم كیفیت روشهای عمومی است . در روشهای عمومی توضیح داده شده است كه چه كاری ؟ توسط چه كسی ؟ چه موقع ؟   و چگونه ؟   انجام می شود.در سیستم كیفیت شركت محورسازان ایران خودرو در مورد فعالیتهای مرتبط با نیازههای 94ـ9001 ـ I SOاستاندارد روش اجرایی مربوطه تهیه گردیده است .لیست روشهای عمومی سیستم كیفیت در لیست 201 – L Q A   آورده شده است .سومین سطح مدارك سیستم كیفیت شامل دستور العمل كاری می باشد كه در این مدارك چگونگی نحوه انجام فعالیتها شرح داده شده است . لیست دستور العمل كاری سیستم كیفیت آورده شده است .چهارمین سطح مدارك سیستم كیفیت شامل سوابق اجرایی نظام كیفیت ، فرمها ، استاندارد مرجع ، شناسنامه های محصول ، كالا و … می باشد ، این سطح نشان دهنده چگونگی عملكرد نظام كیفیت می باشد. 2-2-4- روشهای اجرایی سیستم كیفیت :الف – روشهای عمومی فعالیتهای مرتبط با نیازهای استاندارد94ـ9001 ـ I SO تهیه شده است . روشهای عمومی به گونه ای تهیه شده اند كه با خط مشی كیفی شركت سازگار باشند .ب – امور اجرایی سیستم كیفیت براساس روشهای عمومی و دستور العمل های مدون شده اجرا می شوند ، در مدارك مذكور با توجه به پیچیدگی كار وشیوه های بكار رفته ، محدوده و جزئیات امور درج شده است .ج ـ در روشهای سیستم كیفیت با توجه به گستردگی امور ،‌در صورت نیاز به دستور العمل های اجرائی اشاره شده است. 3-2-4- طرح ریزی كیفیت :‌الف – در سیستم كیفیت شركت محور سازان ایران خودرو برای كالاها ، محصولات میانی و محصولات نهایی مشخصات برنامه های بازرسی مربوطه مطابق سیستم منتقل شده از موجود می باشد و نیازهای كیفیتی از طریق آنها برآورده می گردد.در هنگام تغییر در پارامترهای تعریف شده ، واحد مهندسی مسئول بررسی ،تهیه و تائید مدارك می باشد و كنترل كیفیت مسئولیت بررسی و تهیه برنامه های بازرسی مورد نیاز را بر عهده دارد.ب ـ كلیه مشخصات مورد نیاز جهت حصول اطمینان از كیفیت كالاها و محصولات در شناسنامه های مربوطه و مدارك تالبوت ثبت گردیده است .ج ـ جهت حصول اطمینان از سازگاری هماهنگی امور مختلف در شناسنامه های كالا و مدارك تالبوت و برنامه های بازرسی مراتب كار از طریق اخذ تائید از واحدهای ذیربط انجام می گیرد.د ـ در تهیه برنامه های بازرسی ، بازرسی ها و كنترل های مورد نیاز تعیین و ثبت می گردد.ه ـ واحد كنترل كیفیت مسئولیت دارد هر گونه نیاز جهت افزایش سطح كنترل ها را تحت بررسی داشته و نیازهای خود را به مدیریت شركت منتقل نماید تا جهت تامین آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.وـ در روشهای اجرائی سیستم كیفیت بازرسی های مواد اولیه ،‌ محصول میانی و محصول نهایی و همچنین برنامه های بازرسی پیش بینی و مدون شده است تا روش تصدیق مناسب در كلیه مراحل تولید ونیز ورود مواد اولیه مشخص گردد.ز ـ در سیستم كیفیت شركت محور سازان خودرو در كلیه مراحل بازرسی مواد اولیه ،‌محصول میانی و محصول نهایی معیارهای پذیرش كالاهای مورد بازرسی در برنامه های بازرسی آورده شده است.ح ـ‌در كلیه روشهای اجرایی و دستور العملهای سیستم كیفیت نحوه ثبت سوابق در صورت نیاز فرمهای مربوطه معرفی شده اند.  گزارش کاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركتکاراموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركتکارورزی تجزیه و تحلیل سیستم شركتدانلود گزارش کارآموزی تجزیه و تحلیل سیستم شركتتجزیه و تحلیل سیستم شركتتجزیه و تحلیلسیستمشركت

  • بررسی جرائم مرتبط با اسناد هویتی ،شناسنامه،کارت ملی و راه های پیشگیری از آن در استان خوزستان

    بررسی جرائم مرتبط با اسناد هویتی ،شناسنامه،کارت ملی و راه های پیشگیری از آن در استان خوزستان دریافت بررسی جرائم مرتبط با اسناد هویتی ،شناسنامه،کارت ملی و راه های پیشگیری از آن در استان خوزستان دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت…

  • روشهای تحلیلی و معیارهای پذیرش دستورالعمل مقاوم سازی

    روشهای تحلیلی و معیارهای پذیرش دستورالعمل مقاوم سازی دریافت روشهای تحلیلی و معیارهای پذیرش دستورالعمل مقاوم سازی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 57 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 در این بخش به بررسی ضوابط كلی تحلیل…

  • مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

    مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی دریافت مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی در جهان امروز بسیاری از سازمان ها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی سازمان CSRآگاهی…

  • طراحی کلت در سالیدورک

    طراحی کلت در سالیدورک دریافت طراحی کلت در سالیدورک دسته: آموزش نرم افزار بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 7454 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 طراحی یک اسلحه زیباوشکیل در سالید ورک قیمت فایل فقط 9,900 تومان تو این…

  • طلایی رفتاری تشخیص نرم افزارهای مخرب در شبکه های تحمل تاخیر

    طلایی رفتاری تشخیص نرم افزارهای مخرب در شبکه های تحمل تاخیر دریافت طلایی رفتاری تشخیص نرم افزارهای مخرب در شبکه های تحمل تاخیر بدون از دست دادن کلیات، را به عنوان خطی بین خوب و بد انتخاب می¬کنیم برای هر…

  • دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو

    دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو دریافت دانلود پاورپوینت و فایل ورد فرهنگ طبیعت معماری در آثار آلوار آلتو دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 11229 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 89…

  • بررسی رابطه بین واحدهای ژئومورفولوژی و اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با استفاده از GIS

    بررسی رابطه بین واحدهای ژئومورفولوژی و اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با استفاده از GIS دریافت بررسی رابطه بین واحدهای ژئومورفولوژی و اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با استفاده از GIS دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت…

  • طرح فتوشاپ دعوتنامه عروسی لایه باز و با فرمت psd

    طرح فتوشاپ دعوتنامه عروسی لایه باز و با فرمت psd دریافت طرح فتوشاپ دعوتنامه عروسی لایه باز و با فرمت psd دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 1082 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • پاورپوینت آموزش درس ششم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش درس ششم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی دریافت پاورپوینت آموزش درس ششم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی پاورپوینت آموزش درس ششم کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی ( جهت های جغرافیایی ) ، تشکیل شده از 24 اسلاید…

  • مقاله بررسی تغییر اوضاع و احوال و تأثیر در اجرای تعهد

    مقاله بررسی تغییر اوضاع و احوال و تأثیر در اجرای تعهد دریافت مقاله بررسی تغییر اوضاع و احوال و تأثیر در اجرای تعهد دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 مقاله بررسی…

  • بررسی رابطه بین شاخص های هزینه نمایندگی با حق الزحمه حسابرسی وارائه الگوی برآورد حق الزحمه حسابرسی مستقل در ایران

    بررسی رابطه بین شاخص های هزینه نمایندگی با حق الزحمه حسابرسی وارائه الگوی برآورد حق الزحمه حسابرسی مستقل در ایران دریافت بررسی رابطه بین شاخص های هزینه نمایندگی با حق الزحمه حسابرسی وارائه الگوی برآورد حق الزحمه حسابرسی مستقل در…

  • طراحی معماری تحقیق مجتمع فرهنگی تجاری

    طراحی معماری تحقیق مجتمع فرهنگی تجاری دریافت طراحی معماری تحقیق مجتمع فرهنگی تجاری در این تحقیق که شامل 6 فایل از طراحی های معماری مجتمع فرهنگی تجاری از نمونه های خارجی و ایرانی میباشد که در هر فاایل یک نمونه…

  • آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 88

    آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 88 دریافت آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 88 این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت داروسازی زهراوی در سال 88 بوده…

  • نقشه فاز 2 ویلای مسکونی دوبلکس

    نقشه فاز 2 ویلای مسکونی دوبلکس دریافت نقشه فاز 2 ویلای مسکونی دوبلکس دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: dwg حجم فایل: 5798 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دراین فایل نقشه فاز 2 یک ویلای مسکونی دوبلکس همراه با نما…

  • سوالات آزمون استخدامی بانک ملت

    سوالات آزمون استخدامی بانک ملت دریافت سوالات آزمون استخدامی بانک ملت دسته: آزمون استخدامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 2040 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک ملت ادوار گذشته قیمت فایل فقط 7,700 تومان…

  • تحقیق کوهستان

    تحقیق کوهستان دریافت تحقیق کوهستان دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 126 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 54 ورزش كوهنوردى، با خطر همراه است، معمولاً بخشى از هر كتاب آموزش كوهنوردى، اختصاص به شناخت خطرهاى كوهستان و راه…

  • طرح درس ریاضی سوم درس ضرب اعداد یک رقمی

    طرح درس ریاضی سوم درس ضرب اعداد یک رقمی دریافت طرح درس ریاضی سوم درس ضرب اعداد یک رقمی دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 217 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 طرح درس ریاضی سوم درس ضرب…

  • مبانی نظری و پیشینه روابط بین نسلی

    مبانی نظری و پیشینه روابط بین نسلی دریافت مبانی نظری و پیشینه روابط بین نسلی دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 98 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 مبانی نظری و پیشینه روابط بین نسلی قیمت فایل…

  • طرح لایه باز برچسب عرقیات گیاهی عرق خارخاسک

    طرح لایه باز برچسب عرقیات گیاهی عرق خارخاسک دریافت طرح لایه باز برچسب عرقیات گیاهی عرق خارخاسک دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 5832 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 برچسب عرق خارخاسک…

  • تحقیق خاك و زراعت

    تحقیق خاك و زراعت دریافت تحقیق خاك و زراعت مقدمه خاك به عنوان بستر حیات و جایگاه تكوین و رشد گیاهان ، یكی از اساسی ترین مائده هایی است كه امانت به انسان سپرده شده است تا با حفاظت احیاء…

  • مبانی نظری مشاوره گروهی

    مبانی نظری مشاوره گروهی دریافت مبانی نظری مشاوره گروهی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 مبانی نظری مشاوره گروهی قیمت فایل فقط 28,600 تومان پیشینه ومبانی نظری پژوهش مشاوره گروهی…

  • دانلود گزارش کاراموزی شركت سیم و كابل ابهر

    دانلود گزارش کاراموزی شركت سیم و كابل ابهر دریافت دانلود گزارش کاراموزی شركت سیم و كابل ابهر دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 8752 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 گزارش کاراموزی شركت سیم و كابل ابهر در…

  • پاورپوینت توپولوژی (هم بندی) شبكه های محلی

    پاورپوینت توپولوژی (هم بندی) شبكه های محلی دریافت پاورپوینت توپولوژی (هم بندی) شبكه های محلی انواع روشهای ایجاد (هم بندی) شبكه های محلی عبارتند از خطی (Bus) حلقوی (Ring) ستاره ای (Star) کامل (Complete) درختی (Tree) و دسته بندی شبکه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 68 کیلوبایت تعداد…

  • اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره)

    اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) دریافت اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 55 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) قیمت فایل فقط…

  • گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق مشهد

    گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق مشهد دریافت گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق مشهد گزارش كارآموزی حسابداری در شركت برق مشهد دسته بندی حسابداری بازدید ها 160 فرمت فایل docx حجم فایل 20 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 28…

  • فشرده سازی صوت

    فشرده سازی صوت دریافت فشرده سازی صوت دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 65 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 کوانتیزه کردن • خطی – فواصل ثابت – مستقل از دامنه قیمت فایل فقط 7,700 تومان…

  • کارآموزی در شرکت طراحان دشت سبز

    کارآموزی در شرکت طراحان دشت سبز دریافت کارآموزی در شرکت طراحان دشت سبز دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 36 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 58 کارآموزی در شرکت طراحان دشت سبز قیمت فایل فقط…

  • طرح توجیهی بهره برداری از معدن گچ و خاک

    طرح توجیهی بهره برداری از معدن گچ و خاک دریافت طرح توجیهی بهره برداری از معدن گچ و خاک دسته: صنایع معدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 111 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 طرح توجیهی بهره برداری از…

  • 5050 نمونه سوال ریاضی فصل دو کتاب سوم دبستان

    5050 نمونه سوال ریاضی فصل دو کتاب سوم دبستان دریافت 5050 نمونه سوال ریاضی فصل دو کتاب سوم دبستان 50 نمونه سوال ریاضی فصل دو کتاب سوم دبستان دسته بندی ریاضی بازدید ها 265 فرمت فایل pdf حجم فایل 673…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خدابنده

    شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خدابنده دریافت شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خدابنده شیپ فایل مرز شهرستان خدابنده (واقع در استان زنجان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام شهرستانمرکز شهرستانمساحت شهرستان به کیلومترمحیط شهرستان به کیلومترمساحت…

  • دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

    دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) دریافت دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت انضباط و رسیدگی به شکایات (فصل هفتم کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی)

    دانلود پاورپوینت انضباط و رسیدگی به شکایات (فصل هفتم کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی) دریافت دانلود پاورپوینت انضباط و رسیدگی به شکایات (فصل هفتم کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی) دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 87 کیلوبایت…

  • پلان ساختمان 4 طبقه مستطیلی شیک

    پلان ساختمان 4 طبقه مستطیلی شیک دریافت پلان ساختمان 4 طبقه مستطیلی شیک دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 142 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 پلان ساختمان 4 طبقه مستطیلی قیمت فایل فقط 7,700 تومان پروژه پیش…

  • جزوه درس علم النفس بخش نظریات و آراء جدید

    جزوه درس علم النفس بخش نظریات و آراء جدید دریافت جزوه درس علم النفس بخش نظریات و آراء جدید دسته: جزوه های درسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 124 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 جزوه ای کامل شامل…