گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه

گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه

دریافت

گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه در 38 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

116
فرمت فایل

doc
حجم فایل

188 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

38

9,900 تومان
گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه در 38 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالبعنوان                                                                                      صفحهمقدمه                                                                                      1معرفی بازار یابی                                                                     3تعریف بازاریابی جدید                                                            4مدیریت بازاریابی در سازمان                                                   6وظایف مدیریت بازار یابی                                                      7انواع گرایشات بازاریابی                                                          12سیستم بازار                                                                            14معرفی سازمان                                                                          16طرح بازار یابی                                                                        19انواع بازاریابی                                                                        20ساختار طرح بازایابی                                                               27منابع و ماخذ                                                                           42    مقدمـه                     در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند ، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی در برابرآن نشان می دهند. استفاده از بازاریابی- که واژهای نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing  است- برای همه ی شركتها و سازمانهایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر ، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند  ضرورت دارد. آنها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی ، بازارگردی و بازاریابی سهم بازارمناسبی برای خود به دست آورند و با عرضه ی محصولی خوب با قیمتی مناسب ، به کارگیری روشهای مطلوب توزیع ، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا ، فرصتها و تهدیدهای محیطی ،سهم بازار خود را افزایش دهند و مشتریان خود را حفظ نمایند.بازاریابی برای هر نوع  حرکت اگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد . بازاری  که دیگر نه مرز می شناسد و نه مشتری  خاصی را در نظر دارد. علم بازاریابی ، مفاهیم بسیار گسترده و متنوعی را در برمی گیرد. در تعریف هیچ یک از علوم ، دانشمندان به توافق قطعی نرسیده اند ، بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نیست اما به طور کلی می توان گفت بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که در نتیجه ی آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در دسترس آنها قرار می گیرد . این فعالیتها  از نقطه ی تولید شروع و در نقطه ی مصرف ختم می شود.ما در بررسی راهکارهای بالا بردن فروش در دفتر شركت مینـو بپردازیم و راه حلهای بازاریابی خود را پیشنهاد و آنها را اجرا  کردیم . قطعا فعالیتهای بازاریابی چه در مؤسسات کوچک و چه در مؤسسات بزرگ اثر بخش بوده البته ما نباید این انتظار را داشته باشیم که تمام راه حلها باید گره گشای مشکل باشد ممکن است بعضی از اقدامات در زمینه ی حل یک مشکل کارساز نبوده ،بنابراین ما باید سعی کنیم با چاره اندیشی هر چه بهتر مسأله را برطرف کنیم . ما با تحقیقی که انجام دادیم متوجه شدیم که فعالیتهای بازاریابی همانند داروی درمان برای درد است و فعالیتهای بازاریابی جزء لاینفک سازمانهاست  و اگر سازمانی تصور کند که بدون داشتن این واحد می تواند به کارهایش ادامه دهد آنها سخت در اشتباهند و بازاریابی قلب تپنده ی سازمانهاست.   معرفـی بـازاریـابـیپایان گرفتن جنگ سرد در دهه ی 1990 به آزاد شدن منابع و فزونی گرفتن نیاز به محصولات سرمایه ای برای ایجاد زیر ساختهای مناسب اقتصادی انجامید.در این دوران اروپای غربی به ایجاد بازاری مشترک با 324 میلیون مصرف کننده روی آورد و اروپای شرقی به صورت بازاری آماده برای محصولات غربی در آمد. از سوی دیگر بدهی های خارجی اقتصاد بسیاری از کشورها را فلج کرد. اینگونه کشورها ، به رغم نیازمندیهای فراوان ، با مشکل نبود قدرت خرید روبه رو شدند از این رو کشورهای پیشرفته برای کسب بازار در اروپا ، آمریکا و خاور دور ، با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دگرگونی سبب شد که شرکتها رقیبان خود و تحولات بازار را در گستره ی جهانی جدی بگیرند، هزینه ها را کنترل کنند و به تحولات تکنولوژیک، نوع مواد مصرفی ، ابزارهای مورد استفاده و روشهای مدیریت توجه بیشتری نشان بدهند.دراین زمان ، استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت. بررسیها نشان داده است که نا موفق بودن شرکتها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت گرفته است. این شرکتها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می گرفتندو به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته ، به فروش می پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتری ترجیح می دادند.اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمانها و نهاد های خصوصی و دولتی و همچنین ملتها قرار گرفته و از مرحله توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمانها با بازارهایشان تبدیل شده است، اغلب شرکتهای کوجک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند.تعریف بازاریابی جدیدتعریف های گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است ، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته ، پدیده ای بازرگانی ، فر آیند اقتصادی ، فر آیند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات ، فر آیند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیار معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده ی گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی است . امروزه صاحبنظران ، بازاریابی را فرآیند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر بازاریابی عبارتست از : (( فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فر آیند مبادله)).این تعریف دارای ابعاد گوناگونی است که هر یک را مورد بحث قرار می دهیم :1- نیازها و خواسته هامنشأ و رکن اساسی بازاریابی ، نیازها و خواسته های انسان است . بشر برای ادامه حیات خود به غذا ، هوا ، آب ، لباس و … نیاز دارد . محصول زاییده نیازها و خواسته های بشر است، به عبارت دیگر محصول عبارتست از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد . نیاز بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. این محرومیت آرامش آدمی را بر هم می زند و در او شوقی برای برطرف کردن آن به وجود می آورد. شخص چیزهای خاصی را که ارضا کننده خواسته های اوست ، خارج از وجود خویش تصور می کند . این چیزها محصولات نامیده می شوند.- تقاضای فصلی ( نامنظم ) :اغلب ، سازمانها از داشتن سطح متوسط و پایدار تقاضا راضی ترند تا تقاضای موقت. در بعضی از فصلها میزان تقاضا بسیار بیشتر از ظرفیت عرضه است و در فصلهای دیگر عدم استفاده از ظرفیت عرضه کاملا مشخص است . تقاضای نامرتب وضعیتی است تکه در آن الگوی زمانی تقاضا بر اثر تغییرات فصلی از الگوی زمانی عرضه جدا و دور می شود. وظیفه ی بازاریابی برای برطرف کردن تقاضای نامنظم ، (( بازاریابی تعدیلی)) نامیده می شود، زیرا نقش آن همزمان کردن هرچه بیشتر عرضه و تقاضا است. بسیاری از گامهای بازاریابی باید برای تغییر الگوی تقاضا برداشته شود. – تقاضای کامل:مطلوبترین وضعیت برای هر فروشنده داشتن تقاضای متعادل است. تقاضای متعادل وضعیتی است که در آن زمان و سطح تقاضا با زمان و سطح مطلوب عرضه برابر است . خدمات و محصولات گوناگون ، هراز گاهی به این وضعیت می رسند، اما این نباید سبب شود که بازاریابی را سرسری بگیریم. تقاضای بازار تابع دو نیروی فرسایشی است. یکی از آنها تغییر نیازها و سلیقه ها در بازار و دیگری رقابت فعال و شدید است. وقتی یک محصول خوب تقاضا را جذب کند ، رقبا به سرعتوارد بازار می شوند تا بتوانند قسمتس از تقاضا را به طرف خود جذب کنند. وظیفه ی بازاریابی در زمان تقاضای کامل ، (( بازاریابی محافظتی و نگهداری کننده)) نامیده می شود. این نوع بازاریابی نیازمند حفظ کارآیی در فعالیتهای بازاریابی روزمره و هوشیاری در شناسایی عواملی است که باعث فرسودگی می شود. این نوع بازاریابی، در وهله اول به موارد تاکتیکی توجه دارد ، مانند حفظ قیمت درست ، حفظ انگیزه در فروشندگان و واسطه ها و کنترل شدید هزینه ها.- تقاضای بیش از حد:هر از گاهی ، تقاضا برای محصول یا خدمت به طور چشمگیری بر عرضه پیشی می گیرد که آن را تقاضای ((سرریز شده )) می نامند وبیانگر و ضعیتی است که در آن سطح تقاضا بیش از آن است که بازاریاب بتواند یا بر انگیخته شود تا جوابگوی آن باشد. این امر ممکن استن ناشی از کمیابیهای موقت باشد. وظیفه ی کاهش دادن تقاضای سرریز شده را (( بازاریابی تضعیفی )) می نامند. بازاریابی تضعیفی تلاشی است برای دلسرد کردن مشتریان به طور عام یا گروهی از مشتریان به طور خاص ، به طور موقت یا دائم. بازاریابی تضعیفی ((بازاریابی وارونه)) نیز نامیده می شود.در این وضعیت ممکن است قیمتها افزایش یابد و از کیفیت ، خدمات و ترفیعات کاسته شود. در این وضع ، بازاریاب باید فردی بردبار باشد ، زیرا از نظر گروههای مشخصی از مردم ، چهره ای موجه قلمداد نمی شود.انواع گرایشات بازاریابی1- گرایش تولید : یکی از قدیمی ترین فلسفه ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید برپایه این اصل بنا شده است که مصرف کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده ، استطاعت خرید آن را داشته باشند، بنابراین مدیریت باید فعالیت خود را بر بهبود کارآیی تولید و توزیع متمرکز کند.- بازاریابی سازمانسازمانها باید خود را به درستی به مردم معرفی کنند. بازاریابی سازمانی یعنی تمام فعالیتهایی که باعث ایجاد ، تغییر یا حفظ طرز تلقی ، رفتار و برداشت مخاطبان نسبت به سازمان می شود. مسؤلان روابط عمومی سازمانها بازاریابانی هستند که می توانند سازمان را در جامعه بدرستی بشناسند و تصویری مثبت از آن ارائه دهند یا اینکه آن را تضعیف یا بی اعتبار کنند . در بازاریابی سازمان باید تجسم و تصور مردم را نسبت به سازمان  به دقت ارزیابی و ان را بهبود بخشید.3- بازاریابی مکانیکی از مهمترین منابع درآمد بسیاری از کشورها یا شهرها جذب توریست یا (( گردشگر ))است . بازاریابی مکان یعنی تمام فعالیتهای مربوط به آگاه کردن ، جلب نظر مردم و جذب آنها و تغییر طرز تلقی آنها از مکانها و امکانات یک شهر ، منطقه یا کشور . بازاریابی مکان به تحقیق ، برنامه ریزی ، آموزش ، تسهیلات و امکانات گوناگون نیاز دارد. این نوع بازاریابی برای جامعه بسیار سازنده و مفید است.4- بازاریابی ایدهاگر بپذیریم که محصول در بازاریابی یعنی هر چیزی که به نوعی خواسته یا نیازی را برآورده سازد ، (( ایده)) محصولی است که پاسخگوی نیازها و نیازمندان گوناگونی است. بازاریابی ایده یعنی ارائه و عرضه ی اندیشه ، نظر یا ایده برای ایجاد تفاهم ، تغییر رفتارها و باورهای مردم و سازمانها . یکی از مشکلات جامعه ما این است که (( ایده )) داریم اما (( عقیده)) به آن نداریم . امروز بیش از هر زمان ما نه تنها به ایده بلکه به بازاریابی دلرست ایده ها نیاز داریم . ایده خوب هست ، اما کافی نیست.5- بازاریابی خدماتیدر این زمینه مدیران بازاریابی چندان فعال نبوده اند ، اما سازمانهای خدماتی ای که اصول بازاریابی را پذیرفته و طرحها و برنامه های خود را بر پایه ی چهار عنصر آمیخته بازاریابی بنا کرده اند به نتایج مثبتی رسیده اند. در بسیاری از جوامع حدود  نیروی کار غیر کشاورزی  در صنایع خدماتی فعالیت دارند و حدود  تولید ناخالص ملی را بر عهده دارند . شغلهای خدماتی در دوران رکود و کسادی بیش از شغلهای تولیدی فعالند. حدود پولهایی که مصرف کنندگان خرج می کنند برای امور خدماتی صرف می شود. هر چه امور تجارت و فعالیتها  پیچیده تر ، تخصصی تر و رقابتی تر باشد ، امور خدماتی رشد بیشتری می یابد.  مدیران ناگریزند برای اداره بهتر سازمانهای خود در دنیای فعال و پر رقابت امروز با اصول بازاریابی خدماتی آشنا شده و از فنون بازاریابی در ارائه خدمات و ارضای نیاز مشتریان خود بهره گیرند.- ویژگیهای امور خدماتی : 1- ناملموس بودن  . خدمات ، ناملموسن یعنی نمی توان آنها را پیش از خرید دید ، لمس یا حس نمود. وظیفه اصلی بازاریاب خدمات این است که به گونه ای خدمات را قابل لمس کند، یا نفع کاربرد آنها را نشان دهد. گزارش کاراموزی بازار یابی پگاهکاراموزی بازار یابی پگاهکارورزی بازار یابی پگاهدانلود گزارش کارآموزی بازار یابی پگاهبازار یابی پگاهبازار یابیپگاه

  • نقشه راه های ارتباطی حوضه آبریز دق پترگان – نمکزار خواف

    نقشه راه های ارتباطی حوضه آبریز دق پترگان – نمکزار خواف دریافت نقشه راه های ارتباطی حوضه آبریز دق پترگان – نمکزار خواف نقشه راه های ارتباطی حوضه آبریز دق پترگان – نمکزار خواف حوضه آبریز دق پترگان – نمکزار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد یائسگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد یائسگی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد یائسگی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یائسگی دسته بندی علوم تربیتی بازدید ها 157 فرمت فایل doc حجم فایل 50 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 32…

  • پاورپوینت گوجه فرنگی

    پاورپوینت گوجه فرنگی دریافت پاورپوینت گوجه فرنگی دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2865 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 گوجه فرنگی یكی از اعضا بادنجانیا ن (solanacea )و جنس lycopersicon است و به دو زیر…

  • پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه

    پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه دریافت پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر…

  • آزمون هوش هیجانی

    آزمون هوش هیجانی دریافت آزمون هوش هیجانی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 2 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 536 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 4 آزمون هوش هیجانی قیمت فایل فقط 5,500 تومان طبق مطالعات انجام شده در زمینه موفقیت،…

  • تحقیق کارآفرینی آموزشگاه علمی آزاد

    تحقیق کارآفرینی آموزشگاه علمی آزاد دریافت تحقیق کارآفرینی آموزشگاه علمی آزاد تحقیق کارآفرینی آموزشگاه علمی آزاد در 28 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf) دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 16 فرمت فایل doc حجم فایل 444 کیلو…

  • کلید عمومی زیرساز

    کلید عمومی زیرساز دریافت کلید عمومی زیرساز دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 29 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24 مقدمهبر طبق RFC2828 شرایط معتبر به مدارکی که درستی صحت بعضی چیزها یا شخص یامالکیت بعضی…

  • روش تحقیق بررسی میزان آسیب اجتماعی در میان دانشجویان

    روش تحقیق بررسی میزان آسیب اجتماعی در میان دانشجویان دریافت روش تحقیق بررسی میزان آسیب اجتماعی در میان دانشجویان دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 170 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 طی 20 سال گذشته جمعیت دو…

  • تحقیق اصول حسابداری و استانداردها – حسابداری

    تحقیق اصول حسابداری و استانداردها – حسابداری دریافت تحقیق اصول حسابداری و استانداردها – حسابداری تحقیق اصول حسابداری و استانداردها – حسابداری دسته بندی حسابداری بازدید ها 157 فرمت فایل zip حجم فایل 44 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 556…

  • دانلود تحقیق جوشکاری چدن.DOC

    دانلود تحقیق جوشکاری چدن.DOC دریافت دانلود تحقیق جوشکاری چدن.DOC دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 دانلود جوشکاری چدنDOC تحقیق جوشکاری چدنDOC مقاله جوشکاری چدنDOC جوشکاری چدنDOC قیمت فایل فقط 13,200 تومان…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB دریافت دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB دسته: آموزش نرم افزار بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 598 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 66 MATLAB نرم افزاری برای انجام کارهای ریاضی، آماری، مهندسی و…

  • چگونه میزان یادگیری درس زبان فارسی را در دانش آموزان افزایش دهم

    چگونه میزان یادگیری درس زبان فارسی را در دانش آموزان افزایش دهم دریافت چگونه میزان یادگیری درس زبان فارسی را در دانش آموزان افزایش دهم دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 74 کیلوبایت تعداد…

  • تجهیزات حفاظت فردی

    تجهیزات حفاظت فردی دریافت تجهیزات حفاظت فردی طبقه بندی و توضیح تک به تک تجهیزات حفاظت ایمنی دسته بندی عمومی بازدید ها 33 فرمت فایل pptx حجم فایل 1.437 مگا بایت تعداد صفحات فایل 38 11,000 تومان این پاور از…

  • آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT)

    آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT) دریافت آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT) آزمون سازگاری زناشویی لاک_ والاس (LWMAT) دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 93 فرمت فایل docx حجم فایل 14 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 2 8,030 تومان…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ساوه

    شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ساوه دریافت شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ساوه شیپ فایل مرز شهرستان ساوه (واقع در استان مرکزی) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام شهرستانمرکز شهرستانمساحت شهرستان به کیلومترمحیط شهرستان به کیلومترمساحت…

  • تحقیق کمیاب کودک آزاری در ایران

    تحقیق کمیاب کودک آزاری در ایران دریافت تحقیق کمیاب کودک آزاری در ایران این مجموعه یکی از بهترین محصولات و فروش های ما در خدمات دانشجویی شهر زنجان و مخصوصا انتشارات دانشگاه قرار گرفت و مطالعه کنندگان واقعا از کیفیت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری اختلال کم توجهی بیش فعالی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری اختلال کم توجهی بیش فعالی دریافت پیشینه تحقیق و مبانی نظری اختلال کم توجهی بیش فعالی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 53 پیشینه…

  • تحقیق چالشها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های اقتصادی

    تحقیق چالشها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های اقتصادی دریافت تحقیق چالشها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های اقتصادی در تحقیق حاضر، چالشها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌های اقتصادی بررسی می‌شود و سعی شده است تا…

  • دانلود بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات 80 ص

    دانلود بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات 80 ص دریافت دانلود بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات 80 ص دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل:…

  • جزوه نکات مصاحبه های استخدامی و بایدها و نبایدهای مصاحبه های استخدامی

    جزوه نکات مصاحبه های استخدامی و بایدها و نبایدهای مصاحبه های استخدامی دریافت جزوه نکات مصاحبه های استخدامی و بایدها و نبایدهای مصاحبه های استخدامی مصاحبه های استخدامی دسته بندی آزمون های استخدامی بازدید ها 188 فرمت فایل rar حجم…

  • پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دریافت پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل:…

  • طرح لایه باز برچسب گلاب طراحی شده با فتوشاپ (اندازه 24.5 در 5.2)

    طرح لایه باز برچسب گلاب طراحی شده با فتوشاپ (اندازه 24.5 در 5.2) دریافت طرح لایه باز برچسب گلاب طراحی شده با فتوشاپ (اندازه 24.5 در 5.2) دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم…

  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق الگوهای ارتباطی

    چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق الگوهای ارتباطی دریافت چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق الگوهای ارتباطی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 73 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 چارچوب مبانی نظری…

  • تحقیق آهن و فواید آن

    تحقیق آهن و فواید آن دریافت تحقیق آهن و فواید آن دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 184 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 دانلود فایل در مورد آهن و فواید آن (بدون منبع) در قالب…

  • مقاله درباره پرورش كرم ابریشم

    مقاله درباره پرورش كرم ابریشم دریافت مقاله درباره پرورش كرم ابریشم دسته: تولیدی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 100 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 دانلود مقاله پرورش کرم ابریشم قیمت فایل فقط 7,700 تومان *مقاله پرورش كرم ابریشم*…

  • دانلود پاورپوینت navigation

    دانلود پاورپوینت navigation دریافت دانلود پاورپوینت navigation دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1863 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 107 Cognition عبارت است از تصمیم گیری هدفمندانه و اجرای آن توسط یک سیستم برای نیل به…

  • لولای در طراحی شده در سالیدورک

    لولای در طراحی شده در سالیدورک دریافت لولای در طراحی شده در سالیدورک لولای در طراحی شده در سالیدورک؛ طراحی 3 بعدی با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار…

  • عملكرد میدان در طراحی شهری

    عملكرد میدان در طراحی شهری دریافت عملكرد میدان در طراحی شهری دسته: شهرسازی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 131 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 عملكرد میدان در طراحی شهری قیمت فایل فقط 7,700 تومان عملكرد میدان در طراحی…

  • دانلود مقاله ترجمه شده موتور قانون موثر برای سیستم ساختمان هوشمند – IEEE

    دانلود مقاله ترجمه شده موتور قانون موثر برای سیستم ساختمان هوشمند – IEEE دریافت دانلود مقاله ترجمه شده موتور قانون موثر برای سیستم ساختمان هوشمند – IEEE دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 518 کیلوبایت…

  • طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف

    طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف دریافت طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف دسته: خدماتی و آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf…

  • پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن

    پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن دریافت پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1203 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن قیمت فایل فقط…

  • نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

    نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی دریافت نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ، ترجمه دکتر علی پارسائیان…

  • پرسشنامه استاندارد قدرت تخیل

    پرسشنامه استاندارد قدرت تخیل دریافت پرسشنامه استاندارد قدرت تخیل پرسشنامه استاندارد قدرت تخیل دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 107 فرمت فایل docx حجم فایل 207 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 11 11,000 تومان پرسشنامه قدرت تخیل دانلود پرسشنامه استاندارد…

  • دانلود پاورپوینت هویت فضای شهری (شهر و هویت شهرنشینی)

    دانلود پاورپوینت هویت فضای شهری (شهر و هویت شهرنشینی) دریافت دانلود پاورپوینت هویت فضای شهری (شهر و هویت شهرنشینی) این پاورپوینت در 24 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است به همراه…

  • مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پنداره تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پنداره تحصیلی دریافت مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پنداره تحصیلی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم…