مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

دریافت

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

26
فرمت فایل

docx
حجم فایل

153 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

60

20,900 تومان
مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات با پیشینه پژوهش   توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه       -1- مقدمه…………………………………… 9 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول………………. 10 2-2-1- ساختار بازار………………………….. 10 2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت…………… 10 2-2-2-1- بازار رقابت کامل…………………….. 10 2-2-2-2-  بازار انحصار کامل…………………… 11 2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه………………. 12 2-2-2-4-  رقابت کورنو………………………… 13 2-2-2-5- رقابت برتراند……………………….. 13 2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی…………. 14 2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو……………………. 14 2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت………………………. 14 2-2-3- بازار رقابت انحصاری……………………. 14 2-2-4- تمرکز بازار…………………………… 15 2-2-5- قدرت بازار……………………………. 16 2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار…………………….. 17 2-2-6-1- شاخص لرنر…………………………… 17 2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن………………… 17 2-2-6-3- کیو توبین…………………………… 18 2-2-6-4- شاخص بون……………………………. 19 2-2-7- جایگاه رقابتی محصول…………………….. 20 2-2-7-1- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه…………… 22 2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول…. 22 2-3- تبلیغات………………………………… 23 2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات………………….. 24 2-3-2- تبلیغات و بازاریابی…………………….. 26 2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات.. 27 2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار……………….. 29 2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری….. 33 2-3-6- تبلیغ اینترنتی………………………… 37 2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی…………………. 38 2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات…………………….. 39 2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات……………….. 39 2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری……………………. 40 2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش…………………….. 41 2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات………….. 41 2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات…………………… 42 2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات 42 2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری………… 43 2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین………………….. 48 2-5-1- پژوهش های خارجی……………………….. 48 2-5-2-پژوهشهای داخلی…………………………. 50   2-1- مقدمه  مفاهیم ساختار، رفتار و عملكرد بازار تحت عنوان عناصر سه گانه بازار، در ادبیات اقتصاد صنعتی مطرح هستند كه نحوه ارتباط این عناصر و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از جمله متغیرهای ساختاری بازار میتوان به درجه تمركز بازار اشاره نمود. همچنین تبلیغات یكی از متغیرهای مهم رفتاری بازار میباشد كه می تواند بر ساختار و عملكرد بازار تاثیر داشته باشد. در عین حال تبلیغات می تواند بر كاركرد بازار و سود اقتصادی بنگاه تبلیغ كننده نیز اثر گذار باشد. تبلیغات می تواند با افزایش درجه تمركز به انحصارات دامن زده یا با كاهش درجه تمركز رقابت آفرین باشد. نحوه ارتباط سودآوری به عنوان متغیرهای عملكردی بازار، درجه تمركز به عنوان یك متغیر ساختاری بازار و هزینه های تبلیغات به عنوان متغیرهای رفتاری بازار و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از سوی دیگر، مطالعات تجربی متعددی نیز در حمایت از این دیدگاه ها وجود دارد. بنابراین لازم است كه این موضوع در بخش صنعت ایران مورد مطالعه قرار گیرد. در این فصل، در بخش اول مقدمه، در بخش مفاهیم مرتبط به بازار محصول، در بخش سوم مفاهیم و تعاریف تبلیغات و مبانی نظری مرتبط با آن، در بخش چهارم ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری و در پایان پژوهش­های انجام شده خارجی و داخلی مربوط به موضوع توضیح داده خواهد شد. 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول 2-2-1- ساختار بازار      ساختار بازار معرف ویژگی‌های یک بازار مانند تعداد فروشندگان و خریداران، درجه تمایز محصول و درجه آزادی ورود و خروج می‌باشد. هریک از این ویژگی‌ها عامل تفکیک بازارها از یکدیگر محسوب می‌شوند و از طریق آن‌ها می‌توان ماهیت رقابت یا انحصار در بازار را تعیین کرد(حسینی و برمه، 1383). ساختار بازاری که یک واحد تولیدی در آن به تولید و فروش محصولات خود می‌پردازد، در چگونگی تصمیم‌گیری وی جهت تولید بهینه و کسب حداکثر سود تاثیر گذار می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). معمولاً برای ساختار بازار از نظر درجه رقابت، چهار نوع مختلف شناسایی و تعریف شده است. رقابت کامل در یک حد نهایی، انحصار کامل در حد نهایی دیگر، رقابت انحصاری و انحصار چند جانبه فروش در بینابین دو ساختار حدی قرار دارند. موارد انحصارکامل، رقابت انحصای و انحصار چند جانبه را بازار با شرایط رقابت ناقص[1] نیز می‌نامند(پیراسته و کریمی، 1382).   2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت 2-2-2-1- بازار رقابت کامل [2]      در بازار رقابت کامل، تعداد تولید کنندگان در بازار بسیار زیاد است و هر یک سهم اندکی از بازار را در اختیار دارند. لذا عملاً هر تولید کننده امکان اثرگذاری بر روی قیمت را نداشته و گیرنده قیمتی است که توسط مکانیسم‌های عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌گردد(پیراسته و کریمی،1382). عرضه کنندگان تنها می‌توانند کالا و خدمات خود را به قیمت بازار به فروش برسانند. هیچ فروشنده‌ای نمی‌تواند کالای خود را به قیمت بالاتر از قیمت بازار بفروشد، زیرا هیچ مصرف‌کننده‌ای با وجود قیمت ارزان‌تر حاضر به خرید آن کالا، به قیمت گران تر نیست(علی احمدی، اللهیاری، 1382).      هیچ فروشنده‌ای محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه نخواهد کرد، زیرا هر قدر محصول داشته باشد می‌تواند به قیمت رایج بازار بفروشد. کالای تولید شده به وسیله تولید کنندگان مختلف، همگن و متجانس هستند. کالایی که توسط یک تولید کننده در بازار رقابت کامل عرضه می‌شود از هر حیث(شکل، بسته بندی، کیفیت و …) با تولید کنندگان دیگری که همین کالا را تولید می‌کنند، مشابه است. یعنی مصرف‌کننده نمی‌تواند بین تولید‌کنندگان مختلف هیچ گونه تمایزی قائل شود و کالای تولید شده یک فروشنده جانشین کامل کالای تولید شده توسط سایر موسسات می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). تحرک و جابه‌جایی عوامل تولید آزاد می‌باشد. به عبارت دیگر موسسات تولیدی جدید در صورت تمایل می‌توانند به عنوان تولید کننده وارد بازار شوند و با موسساتی که در بازار وجود دارند می‌توانند تولید را متوقف کرده و از بازار خارج شوند. بنابراین ورود به صنعت و خروج از آن آزاد است و یا به سهولت انجام می‌شود. بازار کاملاً شفاف است. در یک بازار رقابت کامل در هر لحظه از زمان، هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان از شرایط بازار اطلاع کامل دارند(پیراسته و کریمی، 1382). در یک بازار رقابت کامل، تحقیقات بازاریابی، تولید و عرضه محصول، قیمت گذاری، تبلیغ، ترویج و گسترش وافزایش محصول نمی‌تواند هیچ نقشی ایفا کنند. از این رو در این بازار فروشندگان نباید از بابت استراتژی‌های بازاریابی هیچ پولی هزینه کنند(کاتلر و آرمسترانگ، 1384). [1] – Imperfect Copetiton [2] – Perfect Competiton مبانی نظری بازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولمبانی نظری بازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولتبلیغاتمبانی نظریبازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغات

  • مبانی نظری مفهوم تقاضای نیروی کار، تئوری‏های تقاضای عامل کار، تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان، فرصت‏ها و چالش‏های جهانی شدن

    مبانی نظری مفهوم تقاضای نیروی کار، تئوری‏های تقاضای عامل کار، تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان، فرصت‏ها و چالش‏های جهانی شدن دریافت مبانی نظری مفهوم تقاضای نیروی کار، تئوری‏های تقاضای عامل کار، تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان، فرصت‏ها و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده دریافت مبانی نظری وپیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده مبانی نظری وپیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده دسته بندی زبان و ادبيات فارسي بازدید ها 88 فرمت فایل doc حجم فایل 68 کیلو بایت تعداد…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

    دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL دریافت دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 6210 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 140 دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات…

  • دانلود فایل اتوکد جزییات و دیتایل اجرای پله برقی معماری

    دانلود فایل اتوکد جزییات و دیتایل اجرای پله برقی معماری دریافت دانلود فایل اتوکد جزییات و دیتایل اجرای پله برقی معماری دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: dwg حجم فایل: 3367 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دانلود فایل اتوکد جزییات…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی دریافت مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 115 فرمت فایل docx حجم فایل 99 کیلو بایت…

  • بررسی شیوع اختلالهای روانی در جانبازان

    بررسی شیوع اختلالهای روانی در جانبازان دریافت بررسی شیوع اختلالهای روانی در جانبازان بررسی شیوع اختلالهای روانی در جانبازان دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 75 فرمت فایل doc حجم فایل 238 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 102 18,700 تومان…

  • پاورپوینت مفهوم، مزایا، کاربرد، قابلیت و روشهای اجرای کانتکس

    پاورپوینت مفهوم، مزایا، کاربرد، قابلیت و روشهای اجرای کانتکس دریافت پاورپوینت مفهوم، مزایا، کاربرد، قابلیت و روشهای اجرای کانتکس دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1538 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 59 دانلود پاورپوینت با عنوان مفهوم، مزایا،…

  • آموزش ساخت مهر ژلاتینی

    آموزش ساخت مهر ژلاتینی دریافت آموزش ساخت مهر ژلاتینی دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 2404 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 آموزش ساخت مهر ژلاتینی قیمت فایل فقط 7,700 تومان آموزش ساخت مهر ژلاتینی قیمت فایل فقط…

  • مقاله در مورد استراتژیهای بازاریابی

    مقاله در مورد استراتژیهای بازاریابی دریافت مقاله در مورد استراتژیهای بازاریابی دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 37 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 مقاله در مورد استراتژیهای بازاریابی قیمت فایل فقط 8,800 تومان مقاله در مورد استراتژیهای…

  • دانلود تحقیق مسئولیت مدنی ناشی از فعل زیان آور صغیر و مجنون 18 ص DOC

    دانلود تحقیق مسئولیت مدنی ناشی از فعل زیان آور صغیر و مجنون 18 ص DOC دریافت دانلود تحقیق مسئولیت مدنی ناشی از فعل زیان آور صغیر و مجنون 18 ص DOC دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل:…

  • طرح لایه باز کارت ویزیت مصالح فروشی و پیمانکاری

    طرح لایه باز کارت ویزیت مصالح فروشی و پیمانکاری دریافت طرح لایه باز کارت ویزیت مصالح فروشی و پیمانکاری دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 2446 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 کارت…

  • دانلود چه پرسش‌هایی باید در هنگام انجام مصاحبه بپرسیم 15 ص

    دانلود چه پرسش‌هایی باید در هنگام انجام مصاحبه بپرسیم 15 ص دریافت دانلود چه پرسش‌هایی باید در هنگام انجام مصاحبه بپرسیم 15 ص دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 13 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 دانلود…

  • پروپوزال حقوق (بررسی توریه از نظر فقه امامیه)

    پروپوزال حقوق (بررسی توریه از نظر فقه امامیه) دریافت پروپوزال حقوق (بررسی توریه از نظر فقه امامیه) پروپوزال رشته حقوق (بررسی توریه از نظر فقه امامیه) دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 97 فرمت فایل doc حجم فایل…

  • بررسی اجزای سیستم انتقال در فیبر نوری

    بررسی اجزای سیستم انتقال در فیبر نوری دریافت بررسی اجزای سیستم انتقال در فیبر نوری بررسی اجزای سیستم انتقال در فیبر نوری دارای منابع فارسی و انگلیسی گارانتی بازگشت وجه دسته بندی شبکه های کامپیوتری بازدید ها 214 فرمت فایل…

  • پروژه کارآفرینی ریو

    پروژه کارآفرینی ریو دریافت پروژه کارآفرینی ریو دسته: کارآفرینی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 21 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 پروژه کارآفرینی ریو در 22 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 7,700 تومان پروژه کارآفرینی ریو در…

  • تحقیق سیمان

    تحقیق سیمان دریافت تحقیق سیمان دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 145 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 کلمه سیمان از یک لغت لاتین به نام سی‌منت ( cement ) گرفته شده است و ماده ای است که…

  • انواع صادرات

    انواع صادرات دریافت انواع صادرات دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 29 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 صادرات قطعی عبارتست از خارج كردن كالا از قلمرو گمركی كشور بمنظور فروش ، استفاده یا مصرف در خارج از…

  • نقشه اتوکد جزییات و دیتیل های مورد نیاز نقشه های معماری شهرداری

    نقشه اتوکد جزییات و دیتیل های مورد نیاز نقشه های معماری شهرداری دریافت نقشه اتوکد جزییات و دیتیل های مورد نیاز نقشه های معماری شهرداری دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: dwg حجم فایل: 807 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 6…

  • بررسی امکان سنجی فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی از اگزوز موتورهای دیزل

    بررسی امکان سنجی فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی از اگزوز موتورهای دیزل دریافت بررسی امکان سنجی فیلتراسیون آکوستیکی جهت جذب ذرات خروجی از اگزوز موتورهای دیزل دسته: شیمی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 4244 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی دریافت پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 88 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی دانلود مبانی نظری هویت اجتماعی…

  • روشهای تدریس فعال تربیت بدنی در مدرسه با حداقل امکانات

    روشهای تدریس فعال تربیت بدنی در مدرسه با حداقل امکانات دریافت روشهای تدریس فعال تربیت بدنی در مدرسه با حداقل امکانات روشهای تدریس فعال تربیت بدنیدر مدرسه با حداقل امکانات یک معلم خوب شمشیر بازی می تواند با جارو نیز…

  • مبانی نظری درباره هوش معنوی

    مبانی نظری درباره هوش معنوی دریافت مبانی نظری درباره هوش معنوی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 مبانی نظری پایان نامه درباره هوش معنوی قیمت فایل فقط 29,700 تومان توضیحات: فصل…

  • آزمون کامل هیجان خواهی زاکرمن (روانشناسی) (همراه جدول تحلیل)

    آزمون کامل هیجان خواهی زاکرمن (روانشناسی) (همراه جدول تحلیل) دریافت آزمون کامل هیجان خواهی زاکرمن (روانشناسی) (همراه جدول تحلیل) دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 814 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 آزمون روانشناسی،هیجان خواهی…

  • پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد

    پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد دریافت پاورپوینت تعریف و اصول مدیریت عملکرد دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2115 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 225 مدیریت عملکرد فرآیند سیستماتیکی است که بر طرحریزی یا planning ، مربیگری…

  • تحقیق درباره آسیب شناسی اجتماعی

    تحقیق درباره آسیب شناسی اجتماعی دریافت تحقیق درباره آسیب شناسی اجتماعی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 دانلود تحقیق درباره اسیب شناسی اجتماعی و دلیل افت تحصیلی قیمت…

  • طراحی و اجرای جداگرهای میان قابی (دیوارهای غیر باربر )

    طراحی و اجرای جداگرهای میان قابی (دیوارهای غیر باربر ) دریافت طراحی و اجرای جداگرهای میان قابی (دیوارهای غیر باربر ) دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 11994 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 102 طراحی و اجرای جداگرهای…

  • بررسی زیسط محیطی

    بررسی زیسط محیطی دریافت بررسی زیسط محیطی بررسی زیسط محیطی دسته بندی محیط زیست بازدید ها 229 فرمت فایل doc حجم فایل 79 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 90 60,500 تومان چكیده مطالعه حاظر، بررسی زیست محیطی و فلوریستیكی گیاهان…

  • پاورپوینت جهانی شدن بودیسم

    پاورپوینت جهانی شدن بودیسم دریافت پاورپوینت جهانی شدن بودیسم دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 284 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 دانلود پاورپوینت جهانی شدن بودیسم بررسی جهانی شدن بودیسم پاورپوینت جامع و کامل جهانی شدن بودیسم…

  • بررسی ماهیت و شرایط فعل زیانبار در مسئولیت مدنی

    بررسی ماهیت و شرایط فعل زیانبار در مسئولیت مدنی دریافت بررسی ماهیت و شرایط فعل زیانبار در مسئولیت مدنی چکیدهفعل مولد خسارت، عنصر دوم از عناصر سه‌گانه (خسارت،‌ فعل مولد، رابطه بین فعل و خسارت) مسئولیت مدنی است بدون تحقق…

  • دانلود مدیریت بر خویشتن

    دانلود مدیریت بر خویشتن دریافت دانلود مدیریت بر خویشتن دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 دانلود مدیریت بر خویشتن تحقیق مدیریت بر خویشتن مقاله مدیریت بر خویشتن مدیریت بر خویشتن قیمت…

  • انرژی زمین گرمایی و کاربردهای آن

    انرژی زمین گرمایی و کاربردهای آن دریافت انرژی زمین گرمایی و کاربردهای آن دسته: زمین شناسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 1039 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 انرژی حرارتی موجود در زیر پوسته زمین، انرژی زمین گرمایی نامیده…

  • آموزش تافل ept

    آموزش تافل ept دریافت آموزش تافل ept آموزش تافل ept دسته بندی زبان خارجه بازدید ها 70 فرمت فایل pdf حجم فایل 2.846 مگا بایت تعداد صفحات فایل 300 24,200 تومان آموزش تافل ept آموزش تافل ept

  • مقاله ماتریس و کاربردهای آن

    مقاله ماتریس و کاربردهای آن دریافت مقاله ماتریس و کاربردهای آن این مجموعه در زمینه مطالعه و بررسی ماتریس و کاربردهای آن میباشد که در قالب آفیس ورد ودر حدود 20 صفحه ارائه میگردد در این مجموعه فرمول های رایج…

  • پرسشنامه باورهای كاریابی

    پرسشنامه باورهای كاریابی دریافت پرسشنامه باورهای كاریابی پرسشنامه باورهای كاریابی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 94 فرمت فایل docx حجم فایل 11 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 2 8,030 تومان پرسشنامه باورهای كاریابی پرسشنامه باورهای كاریابی : این پرسشنامه…

  • مقاله درمورد كاربرد میكروارگانیزم‌ها در تهیه مواد لبنی

    مقاله درمورد كاربرد میكروارگانیزم‌ها در تهیه مواد لبنی دریافت مقاله درمورد كاربرد میكروارگانیزم‌ها در تهیه مواد لبنی دسته: صنایع غذایی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 635 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 96 مقاله درمورد كاربرد میكروارگانیزم‌ها در تهیه مواد…