تحقیق کارآفرینی شركت بهپاك

تحقیق کارآفرینی شركت بهپاك

دریافت

تحقیق کارآفرینی شركت بهپاك تحقیق کارآفرینی شركت بهپاك در 98 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها

12
فرمت فایل

doc
حجم فایل

593 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

98

8,800 تومان
تحقیق کارآفرینی شركت بهپاك در 98 صفحه ورد قابل ویرایش  فهرست مطالبعنوان    صفحهفصل اول : كلیات شناخت طرح     مقدمه ای بر كارآفرینی    1نیازسنجی از وضع بازار    3بازاریابی شركت بهپاك    4كلیات تاریخچه شركت    9سرمایه شركت و تعمیرات آن    10اعضاء هیئت مدیره    11اساسنامه شركت بهپاك    12نام ، موضوع ، مدت و …    12تغییرات در سرمایه شركت    16مجامع عمومی    19هیئت مدیره    26بازرس    36حسابهای شركت    38انحلال و تصفیه    40عنوان    صفحهفصل دوم : بررسی فنی طرح     محل اجرای طرح    42هزینه های سرمایه گذاری    43سرمایه در گردش    49برنامه تولید و برآورد هزینه های تولید    50فصل سوم : بازار و بازاریابی     مدیریت و بازاریابی    56سیستم بازار    60عناصر محیط بازاریابی    61روش های رقابتی    62برنامه ریزی استراتژیك بازاریابی    63تجزیه و تحلیل و ارزیابی سرمایه گذاریها    64برنامه ریزی استراتژیك واحدها    65فرآیند بازاریابی    66فصل چهارم : بررسی اقتصادی طرح     سویا    67عنوان    صفحهتاریخچه    67ارزش تغذیه ای سویا    68خواص تابعی سویا    74علت پذیرش پایین برای مصرف سویا    77پروتئین سویا در صنایع غذایی    78روش مصرف سویا    79نمودارها    80فصل پنجم : بررسی مالی طرح     نسبت های مالی    82نسبت های نقدینگی    82نسبت های فعالیت    82نسبت های سودآوری    83فصل ششم : راه اندازی كارخانه     امور اداری    84آموزش ضمن خدمت    85 عنوان    صفحهامور مالی    86كلیاتی در مورد كاركنان شركت بهپاك    87چارت سازمانی كاركنان    89عملكرد و فعالیت    90فعالیت بخش روغنكشی    91فعالیت بخش تولید آرد و پروتئین    93فعالیت بخش پنبه پاك كنی    93خرید    94خط تولید    95نمودارهای مربوط به عملكرد كارخانه    96منابع و مآخذ    98 مقدمه ای بر كار آفرینیكار آفرینی تلاشی است برای ایجاد ارزش از طریق شناخت فرصتهای شغلی ریسك مناسب با آن فرصتها و مهارتهای مدیریتی و ارتباطی به منظور بسیج منابع انسانی ،مالی و جنسی برای به ثمر رسیدن و تحقق یك تحقیق لازم است. ویژگیهای عمده ای كه یك فرد كار آفرین بایستی واجد آنها باشد عبارتند از :وفاداری و احساس مسئولیت و تعهد كامل ،عزم راسخ و پشتكار .حركت و تلاش برای با لندگی و رشد و داشتن انگیزه برای پیشرفت به عبارت دیگر عطش موفقیت آشنایی و درك خوب و ثبت از هدف و فرصتهاو موقعیتهای آن هدف ابتكار عمل و وظیفه شناسی و احساس مسئولیت شخصی ،ریسك نمایی دقیق و حساب شده و ریسك طلبی .امروز تاكید و تمركز باری گسترش كار آفرینی و تقویت و توسعه بخشی بازرگانی یك نیاز حیاتی است یك كارآفرینی آینده لازم است قبلا مسائل مالی و بودجه ای و سرمایه ای را با تكیه و توجه به امر نقدینگی و گردش پول و سرمایه جاری شركت كه امر بسیار مهمی است ،به دقت مورد توجه قرار دهد و با پرهیز و اجتناب از نقاط ضعف و كاستی ها تمركز خود را ولی نقاط قوت معطوف دارد .كار آفرینی امروزه یك بعد حیاتی و بسیار مهم مؤسسات كوچك و متوسط بازرگانی است .رشد كارآفرینی كه ریسك نمایی كارآفرینان را می طلبد ،تولد ثروت ،ایجاد فرصتهای شغلی پرداخت مالیات و فعال سازی تقاضاهای اقتصادی برای كالا و خدمات ،قابلیت شناوری یك اقتصاد را در راستای رسیدن به اقتصادی پر رونق و متعالی آسان می سازد .اهداف و انگیزه های فرد كار آفرین :1-              داشتن تخصصی در این زمینه2-              داشتن بازار كار بیشتر3-              بر طرف كردن نیاز افراد جامعه4-              ایجاد شغل كه باعث حل قسمتی از معضل بیكاری شده5-              كسب سود                                       نیازسنجی از وضع بازار:در برخی مواقع شركتهایی تأسیس می شوند كه بنا به خواست دولت نباید سود آور باشند یعنی موظف هستند محصولات را از كشاورزان خریداری كرده و پس از انجام عملیاتی بر روی آنها این محصولات را در اختیار شركتهای دیگر رار دهند كه به این نوع عملیات ،عملیات غیر انتفاعی می گویند در برخی موارد حتی ممكن است كه این شركتها زیان هم داشته باشند ولی چون وجود چنین شركتهایی لازم می باشد این شركتها تشكیل می شوند.اما هدف كلی تمامی شركتها چه تقاضی ،چه نسبی سود آوری می باشد . یعنی اگر تولیدی باشد تولید می كنند و اگر خدماتی باشند به ارائه خدمت می پردازند. هر شركتی وابسته به یكی از وزارتخانه هاست شركت بهپاك وابسته به وزارت صنایع می باشد .هر شركتی قبل از تاسیس به یك نیاز سنجی درجامعه می پردازد شركتی مانند شركت بهپاك جهت نیاز سنجی عملیات زیر را انجام داده است :این شركت در ابتدا از وزارت صنایع و وزارت كشاورزی اطلاعات و  آمار مورد نیاز را جمع آوری نموده یعنی اطلاعاتی از قبیل اینكه تولید دانه در كشور در چه سطح می باشد ؟میزان مصرف آن در جامعه چه قدر است ؟سپس آمارهایی را كه شركتهای تولید روغن به وزارت صنایع ارائه كرده اند را مورد بررسی قرار می دهد بعد آمار جامعه را در نظر می گیرد مثلا هر نفر در جامعه سالی 100كیلو روغن مصرف می كند سپس این رقم را در تولید ضرب نموده و تخمین می زند كه اگر ما در سال x مقدار تولید كنیم دیگر از آن محصول وارد كشور نمی شود سپس به بر آورد هزینه از جمله هزینه تاسیس شركت ،كارخانه ،میزان دستمزد ،ماشین آلات مورد نیاز و… می پردازند و سود احتمالی را پیش بینی كرده و در صورت مفید بودن به تاسیس شركت می پردازند . بازاریابی شركت بهپاكدر اقتصاد مبتنی بر مبادلات آزاد ،نقش اساسی را مصرف كنندگان ایفا می كنند. هر قدر میزان تولیدات افزایش یابد ایجاد نیاز در مصرف كنندگان از طریق تبلیغات یا سایر وسایل بخواهیم كالاهای خود را به آنان تحمیل نماییم لازم است كه برای این كالاها تقاضا وجود داشته باشد .برای شناخت دقیق رفتار مصرف كننده و بررسی تقاضای او لازمست كه مطلوبیت كالا و میزان نیاز آنان را مورد بررسی قرار دهیم .وقتی كالایی بتواند نیاز افراد را ارضا كند می گوییم مطلوبیت برای آن كالا ایجاد گردیده است .تقاضا به عوامل مختلف بستگی دارد .بعضی از این عوامل مانند سلیقه  و یا درآمد شخصی به مصرف كننده ارتباط داشته و بعضی دیگر جنبه انگیزش دارد كه به تولید كننده و یا فروشنده مربوط می شود . به این معنا كه عرضه كننده با تدابیری كه اتخاذ می كند سعی در تغییر و تحول میزان فروش دارد .تصمیم گیری مربوط به این تغییر و تحول به شكل تبلیغات بسته بندی مناسب ،خدمات پس از فروش ،تضمین كافی و غیره می تواند باشد .شركت بهپاك برای بازاریابی خود و افزایش تقاضای مصرف كنندگان عوامل بسیاری را در نظر گرفته است كه از این عوامل می توان به كیفیت كالا،وضعیت رقبا ،توزیع مناسب ،قیمت و سیاستهای تشویقی و تبلیغی و سایر عوامل مانند مسائل فرهنگی ،عوامل سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی و وضعیت جغرافیایی و غیره اشاره نمود .كه با توجه تمامی موارد فوق توانسته است موفقیت چشمگیری نسبت به سایر رقبا داشته باشد و انگیزه تقاضا در افراد را تا حدودی قوت بخشیده است .حال درباره چگونگی تاثیر هر یك از این عوامل در بازار به توضیح مختصری می پردازیم .كیفیت كالا و خدمات :برای اینكه شركتها بتوانند جایگاه مستحكمی در بازار پیدا نمایند كیفیت را در استراتژی بلند مدت بازاریابی جاری می دهند زیرا در نظر نگرفتن كیفیت و ساده انگاری آن می تواند نقش كالا و خدمات را در كوتاه مدت ویا میان مدت د ربازار حذف نماید .شركت بهپاك در بدو تاسیس با یك تحقیق جامع از مصرف كنندگان پی به خواستار آنان برد و این تحقیق آغاز بود تا این شركت بتواند محصولات با كیفیت بالا به بازار عرضه نماید .رقبا :جدا از سازمانهایی كه كالاها و خدمات انحصاری عرضه می كنند ،سایر سازمانها با پدیده ای بنام رقابت مواجه هستند .بازار رقابت دارای ویژگی هایی می باشد كه از جمله می توان به همگن بودن كالاها ،تعداد زیاد فروشنده ،تعداد زیاد مصرف كننده ،عدم امكان وجود تبانی وسازش بین مصرف كنندگان یا فروشندگان اشاره كرد .شركتهای نسبتا بزرگ لازم است دارای گروهی از محقیقین بازاریابی باشند كه در هر مقطعی از زمان وضعیت رقبا را سنجیده و روشهای جدیدی مراجعت مقابله با رفتارهای رقیب پیشه گیرند . با افزایش شركتها سهم بازار فروش شركتی بیشتر است كه بتواند با روشهای بازاریابی در برانگیختن مشتریان به مصرف بیشتر كالا موفقیت كسب نماید . كه شركت بهپاك با نظر گرفتن رقبا و استفاده از روشهای مناسب بازاریابی مشتریانی بسیاری را جذب كرده است .توزیع كالا :عامل توزیع در استراتژی بازاریابی دارای اهمیت نسبتا بالایی می باشد زیرا توزیع بخشی از وظایف خدماتی سازمان بوده و ارائه صحیح آن سوی فروشندگان و یا تولید كنندگان می تواند در بقا و دوام سازمان نقش داشته و پدیده تقاضا را فزونی بخشد .دستیابی سهل و آسان به كالاها توسط مصرف كنندگان باعث می گردد كه آنان نسبت به محصولات شركت علاقه مند شده و صاحبان كالا نیز سهم بالایی از بازار را تصاحب نمایند . مصرف كنندگان حتی المقدور در خرید كالاها اولویت را به متاعی می دهند كه در اسرع وقت قابل دسترسی بوده و براحتی در اختیارشان قرار گیرد و شركت بهپاك این توفیق را دارد كه این خواسته ها را بطور دقیق و اصولی مهیا كند .قیمت :یكی از وظایف دشوار مدیریت تعیین قیمت برای كالاهاست زیرا تصمیم گیریدر خصوص قیمت گذاری اگر چنانچه به دور از معیارهای مشخص اتخاذ گردد منتهی به حذف سازمان از گردونه رقابت خواهد شد . چرا كه عكس العمل رقبا ممكن است طوری باشد كه مصرف كنندگان را به سوی كالای خود سوق داده و باعث كاهش فروش گردد.تعیین قیمت و سیاستهای مربوط به آن تا حدود زیادی بستگی به اوضاع اقتصادی جامعه دارد ،مثلا در زمان ركورد اقتصادی مدیران بازاریابی در تعیین قیمت ،نظرات مصرف كننده را ملاك قرار می دهند و در زمان رونق اقتصادی بالعكس . تعیین قیمت حالتهای مختلفی دارد گاهی قیمت بر مبنای رقابت ،گاهی بالاتر از قیمت رقبا و زمانی پایین تر از قیمت رقبا تعیینمی شود .پاسخگویی به سوالات زیر و در نظر داشتن آنها می تواند مدیریت را در دستیابی به اهداف و تصمیم گیری مناسب در خصوص نحوه قیمت گذاری مساعدت نماید.الف- چرا رقبا قیمت خود را تغییر داده اند؟ب- چگونه باید به تغییر قیمت رقبا پاسخ گفت ؟ج- قیمت تا چه اندازه برای خریدار دارای اهمیت است ؟د- تقاضا در شرایط فعلی به چه میزان بوده و قیمت چگونه باید تعیین گردد . بالاتر ،پایین تر و یا مساوی قیمت بازار و رقبا ؟عوامل تشویق و تبلیغ : برنامه های از پیش تعیین شده جهت ترغیب و تشویق مصرف كنندگان به مصرف بیشتر و یا شناساندن محصولات به آنان را عوامل  تشویقی می نامند . امروزه افراد در بسیاری از كشورها به عوامل تشویقی به عنوان یك ابزار منفی می نگرند و به آن انتقادات بسیاری وارد كرده اند .زیرا این افراد معتقدند كه بسیاری از این عوامل تشویقی نظیر آگهی ها گمراه كننده بوده و تعدادی از موسسات جهت فروش كالا انواع تقلبات را به كار میگیرند  . طرح اینگونه انتقاد شاید از بعضی جهات قابل تامل باشد اما باید توجه داشت كه تبلیغ و آگهی بعنوان یك ابزار جهت افزایش آگاهی مردم مفید می باشد .اهمیت فعالیتهای تشویقی تا حدی است كه بیشترین هزینه بازاریابی بسیاری از شركتها از جمله شركت بهپاك را تبلیغات تشكیل می دهد .بخش چهارم : هیئت مدیره ماده 42- عده اعضای هیئت مدیره :شركت بوسیله هیئت مدیره ای مركب از پنج یا هفت نفر عضو اصلی دو نفر عضو علی السبول كه توسط مجمع عمومی عادی از بین صاحبان سهام انتخاب می شوند اداره خواهد شد مدیران قابل عزل و تجدید انتخاب می باشند هر یك از مدیران می توانند با اطلاع كتبی به رئیس هیئت مدیره در هر موقع از سمت خود استفعا دهند.ماده 43- در صورتیكه بر اثر فوت یا استعفا یا سلب شرایط از یك یا چند نفر از مدیران تعداد اعضا هیئت مدیره از پنج نفر كمتر شود اعضا علی البدل كه به ترتیب مقرر در اساسنامه والا به ترتیب مقرر توسط مجمع عمومی جای آنان را خواهند گرفت و در صورتیكه عضوعلی البدل تعیین نشده باشد و یا تعداد اعضا علی البدل كافی برای تصدی محلهای خالی در هیئت مدیره نباشد مدیران باقی مانده باید بلافاصله مجمع عادی شركت را جهت تكمیل اعضا هیئت مدیره دعوت نمایند .تبصره :هر گاه هیئت مدیره حسب مورد از دعوت مجمع عمومی برای انتخاب مدیری كه سمت او بلا تصدی مانده خودداری كند هر ذینفع حق دارد از بازرس یا بازرسان شركت بخواهد كه به دعوت مجمع عمومی عادی جهت تكمیل مدیران با رعایت تشریفات لازم اقدام نماید و یا بازرس یا بازرسان مكلف به انجام چنین در خواستی می باشند .ماده 44- انتخاب اشخاص حقوقی به عضویت هیئت مدیره اشخاص حقوقی را می توان به مدبریت شركت انتخاب نمود در این صورت شخص حقوقی باید ظرف مدت دو هفته از تاریخ مجمع انتخاب كننده یك نفر را به نمایندگی خود جهت انجام وظایف مدیریت كتبا به شركت معرفی نماید عدم معرفی ظرف مهلت مقرر به منزله انصراف بوده و برای تعیین جایگزین طبق ماده 43عمل خواهد گردید .ماده 45- مدت ماموریت مدیران :مدت ماموریت مدیران 2سال است .این ماموریت تا وقتی كه تشریفات راجع به انتخاب و ثبت آگهی انتخاب مدیران بعدی انجام گیرد خود بخود ادامه پیدا می كند . ماده 46- سهام وثیقه :هر یك از مدیران لااقل 100سهم از سهام شركت را تمام مدت ماموریت خود دارا باشد این سهام برای تضمین خساراتی كه ممكن است از تقصیران مدیران منفرداً یا مشتركاً بر شركت واردشود .به صندوق شركت به عنوان وثیقه تحویل می گردد .سهام مذكور قابل انتقال نیست و مادام كه مدیری مفاصا حساب دوره تصدی خود را در شركت دریافت نداشته است سهام مذكور در صندوق شركت به عنوان وثیقه باقی خواهدماند وثیقه بودن این سهام مانع استفاده از حق رای در مجامع عمومی و پرداخت سود آنها به صاحبانشان نخواهد بود .ماده 47- رئیس ،نایب رئیس و منشی هیئت مدیره :هیئت مدیره دراولین جلسه خود ازبین اعضا یك نایب رئیس كه باید شخص حقیقی باشند تعیین مینماید. مدت ریاست رئیس و نیابت نایب رئیس از مدت عضویت آنها در هیئت مدیره نخواهد بود .رئیس و نایب رئیس قابل عزل و تجدید انتخاب خواهند بود در صورت غیبت رئیس و نایب رئیس ،هیئت مدیره یك نفر از اعضا حاضر در جلسه را تعیین می نمایند تا وظایف رئیس را انجام دهد .هیئت مدیره از بین اعضا هیئت ،یا خارج یك نفر را به عنوان منشی انتخاب می نماید .ماده 48- مواقع تشكیل جلسات هیئت مدیره :هیئت مدیره در مواقعی كه خود بطور هفتگی یا ماهیانه تعیین می كند با دعوت كتبی و تلگرافی رئیس یا نائب رئیس و یا دو نفر از اعضا هیئت مدیره یا به دعوت مدیر عامل در هر موقع كه ضرورت ایجاب می كند حداقل یكبار در ماه تشكیل جلسه خواهد داد بین تاریخ ارسال دعوتنامه و تشكیل جلسه هیئت مدیره حداقل سه روز فاصله باید باشد .چنانچه در یك جلسه هیئت مدیره تاریخ تشكیل جلسه بعد تعیین و در صورتجلسه قید شده باشد ارسال دعوتنامه برای مدیرانی كه در همان جلسه حضور داشته اند ضرورت نخواهد داشت .ماده 49- محل تشكیل جلسات هیئت مدیره:جلسات هیئت مدیره در مركز اصلی شركت یا در محل دیگری كه در دعوتنامه تعیین شده باشد تشكیل خواهد شد .ماده 50- حد نصاب و اكثریت لازم برای رسمیت جلسه و حق دادن رای به سمت وكالت :جلسات هیئت مدیره در صورتی رسمیت دارد كه بیش از نصف اعضا هیئت مدیره در آن جلسات حضور داشته باشند . تصمیمات هیئت مدیره بااكثریت آرا حاضرین معتبر خواهد بود.هر یك از اعضا هیئت مدیره می تواند به عضو دیگر هیئت مدیره به مسئولیت خود وكالت برای حضور در جلسات هیئت مدیره و اتخاذ تصمیم بدهد و هیچ عضوی نمی تواند وكالت بیش از یك نفر را به عهده بگیرد .مدیر عامل در جلسات هیئت مدیره شركت خواهد كرد و در صورتیكه عضو هیئت نباشد حق رای نخواهد داشت .ماده 51- تصمیمات امضا شده :تصمیماتی كه به اعضا مدیران (اعضا هیئت مدیره)رسیده باشد دارای اعتبار تصمیماتی خواهد بود كه در جلسه هیئت مدیره اتخاذ شده باشد .ماده 52- صورتجلسات هیئت مدیره :برای هر یك از جلسات هیئت مدیره باید صورتجلسه ای تنظیم و لااقل به امضا كلیه مدیران حاضر در جلسه برسد .نام مدیران حاضر وغایب و خلاصه ای از مذاكرات و همچنین تصمیمات متخذه در هر جلسه با قید تاریخ در صورتجلسه ذكر می گردد .نظر هر یك از مدیران كه با تمام یا بعضی از تصمیمات مندرج در صورتجلسه مخالف باشد باید در صورتجلسه قید شود .در موردماده 51تصمیم امضا شده توسط مدیران به جای صورتجلسه هیئت مدیره نگهداری خواهد شد .  تحقیق کارافرینی شركت بهپاكطرح توجیهی شركت بهپاكکارآفرینی شركت بهپاكدانلود تحقیق شركت بهپاكدانلود کارآفرینی شركت بهپاكطرح توجیه فنی شركت بهپاكتوجیه اقتصادی شركت بهپاكشركت بهپاكشركتبهپاك

  • پرسشنامه خودکنترلی یا خودنظارتی (فرم کوتاه) تانگی و همکاران 2004

    پرسشنامه خودکنترلی یا خودنظارتی (فرم کوتاه) تانگی و همکاران 2004 دریافت پرسشنامه خودکنترلی یا خودنظارتی (فرم کوتاه) تانگی و همکاران 2004 مقیاس خود کنترلی در سال 2004 توسط تاگتی و همکاران به منظور ارزیابی میزان خود کنترلی افراد به عنوان…

  • تحقیق ی مدیریت وکنترل تحقیق(سد مخزنی کمندان)

    تحقیق ی مدیریت وکنترل تحقیق(سد مخزنی کمندان) دریافت تحقیق ی مدیریت وکنترل تحقیق(سد مخزنی کمندان) این محصول مجموعه ی بی نظیری از یک تحقیق ی دانشجویی از سد مخزنی کمندان میباشد که تمامی مباحث مدیریت و کنترل پروزه را در…

  • تحقیق عصمت در انبیاء

    تحقیق عصمت در انبیاء دریافت تحقیق عصمت در انبیاء این تحقیق برای رشته الهیات در خصوص عصمت در انبیاء است و شامل 27 صفحه و منابع و فهرست کامل می باشد دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 166…

  • پاورپوینت تئوری نمایندگی و کاربرد آن در حسابداری

    پاورپوینت تئوری نمایندگی و کاربرد آن در حسابداری دریافت پاورپوینت تئوری نمایندگی و کاربرد آن در حسابداری دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تئوری نمایندگی و کاربرد آن در حسابداری در حجم 53 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل…

  • دانلود تحقیقات نوین در خصوص ترنر (چرخش تخم مرغ)

    دانلود تحقیقات نوین در خصوص ترنر (چرخش تخم مرغ) دریافت دانلود تحقیقات نوین در خصوص ترنر (چرخش تخم مرغ) دسته: دام و طیور بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 این نوشتار حاصل دو…

  • آموزش لغات تافل و آزمون قسمت 1

    آموزش لغات تافل و آزمون قسمت 1 دریافت آموزش لغات تافل و آزمون قسمت 1 دسته: زبان های خارجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 7 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 لغات بسیار پرکاربرد تافل به همراه فایل آزمون…

  • مبانی جامعه مدنى

    مبانی جامعه مدنى دریافت مبانی جامعه مدنى مقدمه در بررسى بنیان ها و شاخص هاى جامعه مدنى، مواردى همچون لیبرالیسم، قانون گرایى و قانون مدارى، پلورالیسم، سكولاریسم و مدارا و تساهل نیز در جمله ساختار آن ذكر شده اند1 تساهل…

  • نمونه سوالات انسان و محیط زیست

    نمونه سوالات انسان و محیط زیست دریافت نمونه سوالات انسان و محیط زیست دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1323 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 نمونه سوالات امتحانی قیمت فایل فقط 7,700 تومان در این پی…

  • تحقیق در مورد ورزش کشتی

    تحقیق در مورد ورزش کشتی دریافت تحقیق در مورد ورزش کشتی دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 36 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 تحقیق در مورد ورزش کشتی ورزش کشتی تاریخچه ورزش کشتی تحقیق قیمت فایل…

  • معانی لغات واژگان ضروری تافل

    معانی لغات واژگان ضروری تافل دریافت معانی لغات واژگان ضروری تافل معانی لغات واژگان ضروری تافل دسته بندی زبان خارجه بازدید ها 257 فرمت فایل pdf حجم فایل 1.869 مگا بایت تعداد صفحات فایل 17 8,800 تومان در این فایل…

  • پاورپوینت چالشهای تدوین استانداردهای حسابداری در ایران

    پاورپوینت چالشهای تدوین استانداردهای حسابداری در ایران دریافت پاورپوینت چالشهای تدوین استانداردهای حسابداری در ایران دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 207 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 دانلود پاورپوینت چالشهای تدوین استانداردهای حسابداری در ایران بررسی چالشهای…

  • دانلود مقاله سادیسم و ناهنجاریهای جنسی

    دانلود مقاله سادیسم و ناهنجاریهای جنسی دریافت دانلود مقاله سادیسم و ناهنجاریهای جنسی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 2 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 22 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 دانلود مقاله سادیسم و ناهنجاریهای جنسی قیمت فایل فقط…

  • نقشه کاربری اراضی شهرستان ساوجبلاغ

    نقشه کاربری اراضی شهرستان ساوجبلاغ دریافت نقشه کاربری اراضی شهرستان ساوجبلاغ شیپ فایل کاربری اراضی شهرستان ساوجبلاغ برای تهیه ی نقشه کاربری اراضی منطقه مورد مطالعه تان، با داشتن مرز منطقه مورد مطالعه (به صورت پولیگونی) می توانید آن را…

  • تحقیق تحلیل مدارهای دیودی

    تحقیق تحلیل مدارهای دیودی دریافت تحقیق تحلیل مدارهای دیودی معرفی دیودها دیود به عنوان ساده ترین اختراع غیرخطی می باشد كه این متن در مورد آن شرح داده است این عنصر دارای تنوع بسیار بوده و اكثر به یك صورت…

  • نقشه ی زمین شناسی شهرستان الیگودرز

    نقشه ی زمین شناسی شهرستان الیگودرز دریافت نقشه ی زمین شناسی شهرستان الیگودرز شیپ فایل زمین شناسی شهرستان الیگودرز این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 140 فرمت…

  • تحقیق

    تحقیق دریافت تحقیق آموزش گام به گام بورس حدود 500 سال پیش در یكی ازشهرهای بلژیك درمقابل منزل فردی به نام (واندر بورس) صرافان گرد هم آمده اوراق بهاداردادوستد میكردنداز آن پس هرمكانی راكه درآن، اوراق بهادارمورد معامله قرارمی گرفت…

  • مقاله فارسی فرق قیمت‌های جهانی با قیمت‌ها در جهان

    مقاله فارسی فرق قیمت‌های جهانی با قیمت‌ها در جهان دریافت مقاله فارسی فرق قیمت‌های جهانی با قیمت‌ها در جهان در محاسبات مربوط به تولید ناخالص ملی، به میزانی كه یارانه به كالاها و خدمات تعلق میگیرد، میزان تولید ناخالص ملی،…

  • مبانی نظری نظریات پردازش اطلاعات

    مبانی نظری نظریات پردازش اطلاعات دریافت مبانی نظری نظریات پردازش اطلاعات دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24 مبانی نظری نظریات پردازش اطلاعات قیمت فایل فقط 29,700 تومان توضیحات:…

  • پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی

    پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی دریافت پاورپوینت توسعه پایدار در روستاها با مصرف بهینه سوخت و انرژی دسته: شهرسازی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2805 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 دانلود پاورپوینت…

  • گزارش كارآموزی كامپیوتر جهاد کشاورزی

    گزارش كارآموزی كامپیوتر جهاد کشاورزی دریافت گزارش كارآموزی كامپیوتر جهاد کشاورزی دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 65 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85 کارآموزی در هر واحد اداری یا خدماتی می­تواند امری مفید در…

  • کتاب آموزش نصب و کار با برنامه متلب

    کتاب آموزش نصب و کار با برنامه متلب دریافت کتاب آموزش نصب و کار با برنامه متلب کتاب آموزش نصب و کار با برنامه متلب دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 162 فرمت فایل rar حجم فایل 7.04 مگا بایت تعداد…

  • فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 3 طبقه با کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 3 طبقه با کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 3 طبقه با کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش نام فایل نما فرمت dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر) دسته بندی معماری بازدید…

  • تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران

    تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دریافت تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دسته بندی جزوات درسی بازدید ها 263 فرمت فایل…

  • جنگ الكترونیك

    جنگ الكترونیك دریافت جنگ الكترونیك دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 93 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 84 مقاله کامل درمورد جنگ الكترونیك در 84 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc قیمت فایل فقط 22,000 تومان مقاله…

  • طرح جابربن حیان درباره حس بویایی و چشایی

    طرح جابربن حیان درباره حس بویایی و چشایی دریافت طرح جابربن حیان درباره حس بویایی و چشایی دسته: علوم انسانی بازدید: 2 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 17972 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 طرح جابر بن حیان مورد نظر دارایتیتر…

  • فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل

    فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل دریافت فایل اتوکد درس طراحی فنی رشته معماری با جزئیات کامل دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: dwg حجم فایل: 9140 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 پروژه حاظر شامل موارد…

  • ازمایشگاه مکانیک خاک

    ازمایشگاه مکانیک خاک دریافت ازمایشگاه مکانیک خاک دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 87 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 38 جداسازی دانه های در اندازه های مختلف که هر بخش بصورت درصدی از کل نمونه بیان می شود…

  • اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟

    اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟ دریافت اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟ دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل:…

  • کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای برقی بکار رفته در این صنعت

    کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای برقی بکار رفته در این صنعت دریافت کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای برقی بکار رفته در این صنعت دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 2310…

  • پاورپوینت روانشناسی

    پاورپوینت روانشناسی دریافت پاورپوینت روانشناسی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 863 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 پاورپوینت روانشناسی در 34 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx قیمت فایل فقط 18,700 تومان پاورپوینت روانشناسی…

  • نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک

    نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک دریافت نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 495 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 استراتژی راهی است كه رسیدن به هدف را تضمین نموده…

  • دانلود تحقیق فولاد کامل ساختمان 4 طبقه همراه با نقشه ها و دفترچه محاسبات

    دانلود تحقیق فولاد کامل ساختمان 4 طبقه همراه با نقشه ها و دفترچه محاسبات دریافت دانلود تحقیق فولاد کامل ساختمان 4 طبقه همراه با نقشه ها و دفترچه محاسبات دانلود تحقیق فولادی ساختمان 4 طبقه با تمام جزییات همراه فایل…

  • پلان کامل اتوکد خانه ویلایی زیبا (دوبلکس)

    پلان کامل اتوکد خانه ویلایی زیبا (دوبلکس) دریافت پلان کامل اتوکد خانه ویلایی زیبا (دوبلکس) این تحقیق شامل پلان کامل اتوکد خانه ویلایی نما برش سایت پلان پلان تمام طبقاتپلان مبلمان و می باشد دسته بندی معماری بازدید ها 152…

  • پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران

    پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران دریافت پاورپوینت بررسی نقش سیستم بانکداری اسلامی در بازار مالی ایران دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1205 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 60 دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی مقاومت فشاری آجر در 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی مقاومت فشاری آجر در 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر دریافت پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی مقاومت فشاری آجر در 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت…